LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Tandarts
0
Google
4.7
Zorgkaart
0.0
KV
9.6
Spoed
Spoed 24/7 365
Nascholing
Certificaat
Over
Openingstijden
Informatie
Specialisaties
Deze praktijk heeft nog geen specialisatie-informatie geladen!
Goede uitleg, heel lief en geduldig met kindjes en zeer kundig
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
20 May 2022
- Joyce
9
Prettig
Ontspannen sfeer duidelijke uitleg.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
17 May 2021
- Mary
10
Ik ben zeer te spreken over tandarts Wouter Temmerman
Hij heeft een open houding. Is vriendelijk. Deskundig en duidelijk.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 May 2021
- Charles
10
Begrip voor je en vak kundigheid .
Ben eindelijk naar angst voor de tandarts een beetje rustiger gesteld door jullie begrip voor me angst. Ben er nog niet maar heb al meer vertrouwen in jullie naar de paar keer dat ik bij jullie onder behandeling ben als bij andere tandarts.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 May 2021
- Annet
10
Prima
Prima
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 May 2021
- Judith
10
Ben dik tevreden over de tandarts !!
Er wordt goed geluisterd en meegedacht
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 May 2021
- Irma verbunt
10
uistekende tandarts,vriendelijk,en goed aanspreekbaar.
Is goed aanspreekbaar bij andere klachten.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 May 2021
- Ad de Peijper
9
Je wordt hier professioneel behandeld.
Professioneel, vriendelijk en zeer resultaatgericht
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 May 2021
- Carola
10
Prima
Kundig en efficient
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 May 2021
- Herman
10
Perfect
Perfect
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 May 2021
- Tijn
10
Top
Wordt altijd vriendelijk en goed geholpen wouter is kundig en gedreven
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 May 2021
- Dave
9
Hij neemt de tijd en legt goed uit
Positief, prettig en klantvriendelijk ook naar de kinderen waardoor het voor iedereen duidelijk is wat er gaat gebeuren
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
03 May 2021
- Marleen Tettero
9
super vriendelijke tandarts
Stelt de mensen gelijk op hun gemak en heeft altijd een lach op zijn gezicht!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
03 May 2021
- Ria Franken
8
Zeer professioneel en vriendelijk
.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
02 May 2021
- Patricia
10
Professional and kind
I have had many bad experiences with dentists but I am now so happy to find such an amazing dental practitioner. I always feel like I am in good hands and he makes me feel calm and at ease. I have always been afraid of the dentist but this time I do not have that experience. He is thorough and really explains everything well. His assistants are also very kind.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
29 Apr 2021
- Sharuska
10
Prettig, vriendelijk, deskundig!
Een prettige vriendelijke en zeer deskundige tandarts.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
29 Apr 2021
- D.C. Waage
9
Zeer vriendelijk en geduldig
Tandarts Temmerman is een heel vriendelijke tandarts, die aandacht voor je heeft en geduldig is, ook als je geen held bent. Voor zover ik kan beoordelen is hij kundig. Ook voor kinderen is hij een fijne tandarts.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
29 Apr 2021
- N.
9
Eén woord is genoeg voor de beoordeling: prima
Na gedurende 50 jaar ene Temmerman als tandarts, eerst vader toen zoon, weet ik waarover ik praat.
Laat ik u vertellen dat ik geen moment spijt heb gehad van mijn tandarts keuze in 1971 in Breda- Noord, zal niet zeggen dat ik met plezier de wachtkamer binnenstap maar de behandeling is altijd correct, snel en zo pijnloos mogelijk.
Ben een zeer tevreden patiënt.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
29 Apr 2021
- Leo van de Rijzen
10
5 sterren
Rustig, betrouwbaar, kundig, steeds goede behandeling
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Apr 2021
- Beatrice Rommens
10
Deskundigheid in een relaxte sfeer
Vandaag mijn eerste bezoek gebracht.
Werd erg vriendelijk ontvangen.
Goede uitleg over de behandeling
Geen lange wachtlijst (kon meteen een afspraak maken)
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Apr 2021
- Miranda
10
Zeer tevreden
Super vriendelijke tandarts
9.+ervaring
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Apr 2021
- Musa gursoy
10
Prima
Goed
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
28 Apr 2021
- Henk van Os
10
Altijd vriendelijk, goede uitleg van behandeling
Goed geholpen
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
23 Apr 2021
- Marcel
10
Vriendelijk en snel geholpen
Er was een stukje van mijn tand afgebroken. De afspraak kom snel worden gemaakt. De tandarts legt rustig en vriendelijk uit wat hij gaat doen. Gebruikt humor om zijn patiënten. Gerust te stellen. Super tevreden.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Apr 2021
- Annemieke
10
empathie en deskundigheid
Ik ben al ruim 50 jaar patient in deze praktijk. Eerst bij Eddie en nu bij zoon Wouter die thans de praktijk runt.
Ik ervaar deskundigheid op hoog niveau.
Wouter en zijn assistenten zijn sympathieke mensen die je goed op je gemak kunnen stellen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Apr 2021
- Willem
10
Fantastische praktijk
Wij zijn zeer tevreden over de tandartsenpraktijk
Wouter Temmerman is een vriendelijke en goede tandarts , zo ook zijn personeel
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Apr 2021
- Lotje van Hooijdonk
10
gewoon prima
Eerst bij de vader als tandarts, altijd goed gegaan. Nu bij zijn zoon, wederom dik in orde.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Apr 2021
- R.
9
Kundig, vriendelijk, schoon en lief voor kinderen.
Na een slechte ervaring, Bijl tandarts Temmerman terecht gekomen, samen met een kind van 5 en 8 toendertijd. De tandarts neemt de tijd voor ons, zegt wat hij doet en kan goed vertellen waarom een fluorbitje (vies qua smaak) toch echt "moet".
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
22 Apr 2021
- Ilonka
10
Vriendelijk, professioneel en geduldig
Ik kom al vele jaren in deze praktijk en ben zeer tevreden
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
21 Apr 2021
- Corry
10
Goed
Goed.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
20 Apr 2021
- Pascal
10
Fijne tandartsenpraktijk voor ons gezin
We komen hier al jaren. De assistenten en de tandarts zijn vriendelijk, zorgvuldig en nemen de tijd voor je.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
19 Apr 2021
- Sandra Nuijten
10
Geweldige vakman Wouter Temmerman
Ben al jaren patient bij dhr Temmerman het klinkt misschien gek maar ik ga er altijd graag naar toe deze man stelt je meteen bij binnenkomst op je gemak en verteld altijd duidelijk wat hij gaat doen top
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
19 Apr 2021
- Jan
10
Altijd vriendelijk en deskundige uitleg.
Heb het gevoel dat er naar me geluisterd word waardoor het extra word nagekeken en of het is te behandelen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
18 Apr 2021
- Carien van Peer
10
Een geweldige professionele tandarts met team van assistentes, vakkundig, een aanrader.
Zeer prettige ontvangst, je voelt je gelijk op je gemak als je binnenkomt, stress kennen ze daar niet altijd op tijd waardoor je nooit lang hoeft te wachten. Tandarts professioneel nooit een fout gemaakt bij mij in al die jaren. Hij legt ook altijd uit wat hij gaat doen en bij complexe gevallen zegt hij ook waarom. Goed team met assistentes ook snel en professioneel, voelen zich ook altijd op hun gemak. Weet ook altijd wanneer je wel of niet hoeft te verdoven.
De behandelingen zijn snel afgerond. Ik woon in Wijk bij Duurstede maar ik rij graag naar Teteringen 80 km verderop.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
18 Apr 2021
- Gerard
10
Altijd deskundig en vooraf weet je wat hij doet
Nooit problemen gehad hij zegt wat er aan de hand is
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
17 Apr 2021
- Cees
10
Top
Professioneel en het is altijd leuk. Team dat goed op elkaar is ingewerkt.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
17 Apr 2021
- Christan
10
Vriendelijk en goed
Fijne tandarts. Je wordt als mens gezien en niet als nummer. Hij luistert en houdt rekening met je. Hij werkt secuur en vertelt wat hij gaat doen. Ondanks mijn angst voor de tandarts ga ik hier met weinig zenuwen naar toe. Ik ben blij met de kleine praktijk, geen massale behandelkamers en geen assistenten die al het voorwerk doen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Apr 2021
- Ria
10
Prettig
Er werd echt de tijd voor me genomen en goed naar mij geluisterd. Ik was erg nerveus en daar is goed mee om gegaan.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Apr 2021
- Floortje van Beijsterveldt
9
Heel vertrouwd
Erg duidelijke uitleg van de behandeling. Ook de behandeling zelf was uitstekend.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
16 Apr 2021
- Stijn
8
Snel en doeltreffend
Snelle afspraak en probleem werd direct verholpen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
15 Apr 2021
- Margaretha
10
Goed
Gaat heel netjes en ook met kinderen gaat het super
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
15 Apr 2021
- Liza
10
(kind)Vriendelijke en deskundige behandeling
Vriendelijke en deskundige behandeling voor volwassenen en kinderen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
15 Apr 2021
- patricia
10
Deskundig
Deskundige behandelaar. Persoonlijke benadering. Duidelijke communicatie voorafgaand tijdens en na behandeling. Accuraat en snel handelen bij pijnlijke klachten.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
15 Apr 2021
- P. Blom
10
Uitstekend
Prettig voor het hele gezin.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
14 Apr 2021
- Debbie
10
Uiterst tevreden. Wouters vader (die ik voorheen had) mag trots op hem zijn!!!!
Voorheen was ik patient bij de vader van Wouter, waar ik ook altijd erg tevreden over was.
Wouter is een vakman, met vriendelijke assistenten.
De sfeer is goed, wat ook niet onbelangrijk is.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Nee
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 Apr 2021
- Lieke
10
Vriendelijke tandarts
Vriendelijk, geduldig en kundig
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
13 Apr 2021
- Pim
10
Een top tandarts
Top!
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Heijden
8
Een vriendelijk tandarts
Ik ben tevreden over mij tandarts en zijn handelingen. Een schone werkplek en vriendelijk medewerkers.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Palwasha
8
Vakkundig zogvuldig en vriendelijk
Ervaren als aarige vriendelijke persoon en deskundig betroubare professional zowel tandarts , assistentie en prothese technicus.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Piet
8
prima
Er wordt goed en deskundig gekeken naar het gebid.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Marko
10
Zeer tevreden.
Stipt op tijd.
Vriendelijk , correct en duidelijk in uitleg over wat erg gedaan moet worden.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Thom
9
bekwame en rustige behandeling
vriendelijke en punctuele tandarts
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Wim
9
bezoek nog altijd als prettig ervaren
prettige omgeving, prettig contact.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- marius
10
deskundig
Deskundig , persoonlijk en vriendelijk
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- BJJS
10
Goed geholpen.
De tandarts is altijd rustig en vriendelijk. Fijn geholpen, mijn dochter vond het ook heel fijn.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
12 Apr 2021
- Hoai
10
Vriendelijke geduldige en kundige tandarts
Door de ontspannen sfeer, en uitleg over en tijdens de behandeling, heb ik veel vertrouwen gekregen.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
09 Dec 2020
- Casper
10
vakbekwaam, lief, geduldig, fantastisch met kinderen
Een zeer prettige tandarts ook heel lief en leuk met kindjes.
Aanbevelen?
Ja
de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
de termijn voor het maken van een afspraak
hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld?
Ja
de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
Goede uitleg, heel lief en geduldig met kindjes en zeer kundig
Ontspannen sfeer duidelijke uitleg.
Hij heeft een open houding. Is vriendelijk. Deskundig en duidelijk.
Ben eindelijk naar angst voor de tandarts een beetje rustiger gesteld door jullie begrip voor me angst. Ben er nog niet maar heb al meer vertrouwen in jullie naar de paar keer dat ik bij jullie onder behandeling ben als bij andere tandarts.
Prima
Er wordt goed geluisterd en meegedacht
Is goed aanspreekbaar bij andere klachten.
Professioneel, vriendelijk en zeer resultaatgericht
Kundig en efficient
Perfect
Wordt altijd vriendelijk en goed geholpen wouter is kundig en gedreven
Positief, prettig en klantvriendelijk ook naar de kinderen waardoor het voor iedereen duidelijk is wat er gaat gebeuren
Stelt de mensen gelijk op hun gemak en heeft altijd een lach op zijn gezicht!
.
I have had many bad experiences with dentists but I am now so happy to find such an amazing dental practitioner. I always feel like I am in good hands and he makes me feel calm and at ease. I have always been afraid of the dentist but this time I do not have that experience. He is thorough and really explains everything well. His assistants are also very kind.
Een prettige vriendelijke en zeer deskundige tandarts.
Tandarts Temmerman is een heel vriendelijke tandarts, die aandacht voor je heeft en geduldig is, ook als je geen held bent. Voor zover ik kan beoordelen is hij kundig. Ook voor kinderen is hij een fijne tandarts.
Na gedurende 50 jaar ene Temmerman als tandarts, eerst vader toen zoon, weet ik waarover ik praat. Laat ik u vertellen dat ik geen moment spijt heb gehad van mijn tandarts keuze in 1971 in Breda- Noord, zal niet zeggen dat ik met plezier de wachtkamer binnenstap maar de behandeling is altijd correct, snel en zo pijnloos mogelijk. Ben een zeer tevreden patiënt.
Rustig, betrouwbaar, kundig, steeds goede behandeling
Vandaag mijn eerste bezoek gebracht. Werd erg vriendelijk ontvangen. Goede uitleg over de behandeling Geen lange wachtlijst (kon meteen een afspraak maken)
Super vriendelijke tandarts 9.+ervaring
Goed
Goed geholpen
Er was een stukje van mijn tand afgebroken. De afspraak kom snel worden gemaakt. De tandarts legt rustig en vriendelijk uit wat hij gaat doen. Gebruikt humor om zijn patiënten. Gerust te stellen. Super tevreden.
Ik ben al ruim 50 jaar patient in deze praktijk. Eerst bij Eddie en nu bij zoon Wouter die thans de praktijk runt. Ik ervaar deskundigheid op hoog niveau. Wouter en zijn assistenten zijn sympathieke mensen die je goed op je gemak kunnen stellen.
Wij zijn zeer tevreden over de tandartsenpraktijk Wouter Temmerman is een vriendelijke en goede tandarts , zo ook zijn personeel
Eerst bij de vader als tandarts, altijd goed gegaan. Nu bij zijn zoon, wederom dik in orde.
Na een slechte ervaring, Bijl tandarts Temmerman terecht gekomen, samen met een kind van 5 en 8 toendertijd. De tandarts neemt de tijd voor ons, zegt wat hij doet en kan goed vertellen waarom een fluorbitje (vies qua smaak) toch echt "moet".
Ik kom al vele jaren in deze praktijk en ben zeer tevreden
Goed.
We komen hier al jaren. De assistenten en de tandarts zijn vriendelijk, zorgvuldig en nemen de tijd voor je.
Ben al jaren patient bij dhr Temmerman het klinkt misschien gek maar ik ga er altijd graag naar toe deze man stelt je meteen bij binnenkomst op je gemak en verteld altijd duidelijk wat hij gaat doen top
Heb het gevoel dat er naar me geluisterd word waardoor het extra word nagekeken en of het is te behandelen.
Zeer prettige ontvangst, je voelt je gelijk op je gemak als je binnenkomt, stress kennen ze daar niet altijd op tijd waardoor je nooit lang hoeft te wachten. Tandarts professioneel nooit een fout gemaakt bij mij in al die jaren. Hij legt ook altijd uit wat hij gaat doen en bij complexe gevallen zegt hij ook waarom. Goed team met assistentes ook snel en professioneel, voelen zich ook altijd op hun gemak. Weet ook altijd wanneer je wel of niet hoeft te verdoven. De behandelingen zijn snel afgerond. Ik woon in Wijk bij Duurstede maar ik rij graag naar Teteringen 80 km verderop.
Nooit problemen gehad hij zegt wat er aan de hand is
Professioneel en het is altijd leuk. Team dat goed op elkaar is ingewerkt.
Fijne tandarts. Je wordt als mens gezien en niet als nummer. Hij luistert en houdt rekening met je. Hij werkt secuur en vertelt wat hij gaat doen. Ondanks mijn angst voor de tandarts ga ik hier met weinig zenuwen naar toe. Ik ben blij met de kleine praktijk, geen massale behandelkamers en geen assistenten die al het voorwerk doen.
Er werd echt de tijd voor me genomen en goed naar mij geluisterd. Ik was erg nerveus en daar is goed mee om gegaan.
Erg duidelijke uitleg van de behandeling. Ook de behandeling zelf was uitstekend.
Snelle afspraak en probleem werd direct verholpen.
Gaat heel netjes en ook met kinderen gaat het super
Vriendelijke en deskundige behandeling voor volwassenen en kinderen.
Deskundige behandelaar. Persoonlijke benadering. Duidelijke communicatie voorafgaand tijdens en na behandeling. Accuraat en snel handelen bij pijnlijke klachten.
Prettig voor het hele gezin.
Voorheen was ik patient bij de vader van Wouter, waar ik ook altijd erg tevreden over was. Wouter is een vakman, met vriendelijke assistenten. De sfeer is goed, wat ook niet onbelangrijk is.
Vriendelijk, geduldig en kundig
Top!
Ik ben tevreden over mij tandarts en zijn handelingen. Een schone werkplek en vriendelijk medewerkers.
Ervaren als aarige vriendelijke persoon en deskundig betroubare professional zowel tandarts , assistentie en prothese technicus.
Er wordt goed en deskundig gekeken naar het gebid.
Stipt op tijd. Vriendelijk , correct en duidelijk in uitleg over wat erg gedaan moet worden.
vriendelijke en punctuele tandarts
prettige omgeving, prettig contact.
Deskundig , persoonlijk en vriendelijk
De tandarts is altijd rustig en vriendelijk. Fijn geholpen, mijn dochter vond het ook heel fijn.
Door de ontspannen sfeer, en uitleg over en tijdens de behandeling, heb ik veel vertrouwen gekregen.
Een zeer prettige tandarts ook heel lief en leuk met kindjes.