Vernieuwingen van het laatste kwartaal 2022

Ingediend door admin-systeembeheer op zo, 01/09/2022 - 14:35

De meest belangrijke ontwikkeling in het afgelopen kwartaal is de toevoeging en zichtbaar maken van alle reviews van Zorgkaart Nederland en GOOGLE op de praktijkpagina.

Hiermee krijgt de bezoeker (de nieuwe patiënt of potentiële werknemer) direct inzicht in de online reputatie van de praktijk d.m.v. de 3 belangrijkste review platvormen.

Alle review van Google en Zorgkaart Nederland

Deze functie is gratis.

Reviews per praktijk en/of behandelaar

Reviews via Tandarts.nl kunnen op praktijk en/of behandelaar worden gemaakt waardoor er meer inzicht beschikbaar komt over de beleving en de mening van de patiënt die vervolgens geïndexeerd wordt door Google.

 

Score van behandelaren

Het is voor optimaal gebruik van deze functie van belang, dat de actuele bezetting van behandelaars binnen de praktijk compleet en juist zijn gepubliceerd op de praktijkpagina. Door in te loggen in het systeem is de praktijkinformatie op de praktijkpagina eenvoudig bij te werken.

Bovenstaande rapportage is gratis beschikbaar binnen de samenwerking.

Automatisch meer reviews genereren.

Er is een functie beschikbaar op Tandarts.nl voor gebruikers van Exquise (Classic of Next Gen) om op eenvoudige en automatische wijze patiënten na een bezoek aan de praktijk uit te nodigen om hun ervaring met de praktijk en/of behandelaar te delen.

Deze functie zijn gratis beschikbaar binnen de samenwerking.

Er is een samenwerking met Review Collect. Via software kan op slimme en geheel geautomatiseerde wijze patiënten gevraagd worden naar hun mening die gepubliceerd kan worden op een van de 3 platformen.

Deze functie is via een abonnement bij Review Collect beschikbaar.

KRT Enquête

Via verschillende samenwerkingen en ontwikkelde tools zijn op eenvoudige (automatische) wijze patiënten ervaringen en waarderingen te verkrijgen. Ook een KRT-enquête is op deze wijze eenvoudig te organiseren.


Review Monitor van Tandarts.nl

Deze tool biedt inzicht, overzicht en beheer van de 3 reviewplatformen.

 

Overzicht van totaal aantal review per platform

Deze functie is gratis beschikbaar binnen de samenwerking.

Plaats een reactie bij een review 

Als praktijk heb je de mogelijkheid om bij een bijzondere of minder positieve waardering een nuancering of reactie te schrijven.

Alleen maar ‘top!’ reacties is niet geloofwaardig dus een kritische beoordeling tussen de vele positieve waarderingen geeft een reëel en betrouwbaar beeld en dat ook door google op deze wijze via hun algoritme wordt geïnterpreteerd.

Compliment of nuancering bij een patiënten review

Alle reviews zichtbaar maken op je eigen praktijkwebsite.

Via een Active Html link zijn alle reviews weer te geven op de eigen praktijkwebsite.

Deze functie is gratis beschikbaar binnen de samenwerking.

 

Certificering

Certificering

In samenwerking met Kwaliteit in Praktijk is een AutoAudit (gratis) ontwikkeld die inzicht geeft in hoe de praktijk ervoor staat met de wet- en regelgeving. Deze kan gebruikt worden als opstart naar ISO of HKZ. Maar kan ook, na formalisering gepubliceerd worden op de praktijkpagina en de eigen website.

Aan het formaliseren zijn kosten verbonden die berekend worden door Kwaliteit in Praktijk.

Vacatures:

Op de homepage worden binnenkort de vacatures weergegeven van verschillende werving & selectie bedrijven en platforms.

Mondzorg Flexpool

Bezoekers van Tandarts.nl kunnen op eenvoudige wijze in contact komen met het aanbiedende platform, de recruiter of praktijk. Hiermee willen we een bijdrage leveren de problematiek bij het invullen van vacatures binnen de mondzorg.


Aanmelding nieuwe patiënten

Het formulier voor het aanmelden van een patiënt is op verzoek van enkele praktijken nader toegespitst.

Nieuwe aanmeld formulier

Het formulier wordt als pagina op een veilige wijze naar de praktijk verzonden waarbij het platform alleen de afzender tijdelijk vastlegt.


Ontwikkelingen t.b.v. de bezoekers van Tandarts.nl:

 

  • FORUM nu in een lifestyle magazine lay-out.
  • Actieve bijdrage van 2 tandartsen, mondhygiënist en diëtist op vragen van patiënten.
  • Wekelijkse blogs en artikelen verzameld in rubrieken.
  • De vertaalfunctie in 11 talen is i.v.m. de kosten gereduceerd tot Engels/Nederlands.

Wat binnen kort gaat komen:

 

  • Persoonlijke behandelaren-profielpagina. (Zoals LinkedIn maar dan gericht op informatie voor patiënten met motivatie, specialisatie, ervaring, opleiding en patiënten waarderingen). Binnenkort meer hierover.  
  • Een connectie met YouVia voor het geautomatiseerd bijhouden van mutaties.
  • Het platform Mondzorg Flexpool voor snel en eenvoudige invulling van ‘ziek en piek’ uitdagingen.

Aanpassing van het doorberekenen van click kosten.

 

Vanaf 2003 werden click kosten doorberekend van bezoekers die op de praktijkpagina kwamen. Dat was toen actueel, veel praktijken hadden toen nog geen eigen website. Inmiddels is de situatie behoorlijk anders. Als platform hebben de zichtbaarheid van praktijkpagina’s enorm uitgebreid en dit is nu een gratis service.

De click naar de praktijkwebsite is afhankelijk van de samenwerking 0,25 of 0,35 (zoals adverteren bij Google).

Per saldo zal dit een besparing betekenen op de click kosten. De overige tarieven zijn gelijk gebleven.