KLAAR VOOR DE TOEKOMST

Ingediend door admin-systeembeheer op vr, 03/26/2021 - 16:42
Maart 2021

 

De site is vernieuwd!

  • Afgelopen maanden is geïnvesteerd in een vernieuwd Content Management Systeem (CMS Druppel 8.8).
  • Geschikt voor pc, tablet en telefoon.
  • De upgrade maakt het platform sneller en efficiënter voor zoeksystemen. Tevens kan binnen het platform veel nieuwe technologische zaken ingeregeld worden.
  • Het forum wordt op dit moment vernieuwd en zal in april live gaan in een frisse lifestyle omgeving waarin naast de forumdiscussies ook ruimte zal zijn voor informerende en motiverende video’s, podcasts en artikelen.     Op het forum komen veel bezoekers die moeilijk te bereiken zijn voor leefstijladviezen. Daarnaast is het een uitgelezen plek om aandacht te schenken aan de relatie tussen mondgezondheid en algehele gezondheid.
  • Bij aanvang van deze nieuwe fase wordt de site bezocht door 10.000 á 12.000 bezoekers per dág en we zien een stijgende trend wat motiveert om met nog meer zorg en aandacht de (zorg)consument bij te staan.

Wat betekenen de vernieuwingen voor de prakijken

  • De Praktijk pagina is gerestyled en de patiënt krijgt in één oogopslag een eerste indruk van de praktijk en alle noodzakelijke informatie zoals de openingstijden, spoedbehandelingen, automatisch spoednummer buiten openingstijden, het team, nascholingen, ISO-9001 of HKZ gecertificeerd of een Check via ‘Kwaliteit in Praktijk’ doorlopen te hebben. Dit is zichtbaar d.m.v. Kwaliteitslogo’s. En natuurlijk een presentatie van de praktijk met tekst, foto’s, video en animatie

                               Voorbeeld van de nieuwe praktiikpagina

  • De nieuwe zoekmogelijkheid via Google Maps is verbeterd en blijft in ontwikkeling om de drempel richting een praktijk verder te verlagen.
  • Vernieuwde werving en ‘nieuwe patiëntenregistratie’ via direct mailcontact en een belbutton optie.

                               Zoeken op de kaart

  • Patiënten kunnen vanaf maart 2020 direct een afspraak aanvragen bij hun tandarts en daarmee niet ‘in de wacht te hoeven staan’ of alleen kunnen bellen tijdens de bel- of openingstijden van een praktijk en de praktijk kan terugbellen wanneer het uitkomt.
  • Het platform is nu beschikbaar in Nederlands en Engels en klaar voor de vertaling in 11 talen. (Hier zoeken we nog financiële middelen voor)

                      

Indicatie schilden

 

  • Het patiënten-waarderingssysteem wordt de komende maanden aangepast zodat elke waardering een meervoudige werking gaat krijgen.
    • Inzicht voor patiënten
    • Inzicht interne kwaliteit
    • Waarderingen per behandelaar
    • KRT voorwaarden. 
    • Waarderingslogo kan via een HTML-link op eigen website geplaatst worden.
    • Patiënten die de praktijken bezocht hebben kunnen automatisch een uitnodiging via mail krijgen om de praktijk te waarderen.  

 

EXTRA SERVICE VOOR PRAKTIJKEN

• Flexpool dentale medewerkers (in ontwikkeling, medio april verwacht)

• Kwaliteitscheck interne organisatie rond wet- en regelgeving op weg naar ISO, HKZ of een compleet, snel en voordelige tussenvorm met vermelding van een kwaliteitslogo.

Kortom

  • Sterk domein en actueel web-platform
  • Gezaghebbend, professioneel en onafhankelijk
  • Databaseopbouw met kennis op gebied van praktijken en consumenten.

Met alle service en functies positioneert Tandarts.nl zich uniek ten opzichte van andere vergelijkingssites