Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
Vampier-tanden (Hoektand verlenging). | Page 3 | Tandarts.nl
38 berichten / 0 nieuw
Pagina 3 van 4
cloud
Laatst gezien: 1 jaar 5 maanden geleden
door cloud wo, 12/06/2006 - 09:16

je kunt toch n implantaat nemen?

Re: Vampier-tanden (Hoektand verlenging).
helderester
Laatst gezien: 7 maanden 2 weken geleden
door helderester do, 08/16/2007 - 21:27

Hé ook iemand die grote hoektanden mooi vind Biggrin Ik heb van mezelf al grote hoektanden maar groter zou ik heel gaaf vinden. Helaas loop ik nu al een aantal maanden met een halve hoektand :cry:
Ik heb trouwens niks met fampiers maar wel met hoektanden, ik zou die opzet stukjes ook wel willen hebben.

Zidarlys
Laatst gezien: 11 jaar 11 maanden geleden
door Zidarlys za, 10/18/2008 - 01:53

robinson: ja, helaas ewl, maarja niet verwonderlijk met de verwarring die de naam bezorgd...velen weten het verschil niet tussen facts and fiction. dus ik kan het de mensen niet helemaal kwalijk nemen, maargoed.

chris888: als je mere wilt weten moet je me ff een prive bericht sturen, anders gaan we zo off-topic.

anyway, ik ben verder nog steeds niet veel wijzer wat informatie betreft, behalve wat ik hier tot nu toe heb gelezen.
mogelijkheden zijn dus
witte vulling
kronen
implantaat ??

op zich is mn gebit nou niet echt in topstaat, maar volgens mij nou net vanaf de hoektanden naar voren wel, dus kronen zou laatste keuze zijn denk ik. mja, ondanks dat witte vulling ok klinkt, ben ik toch nog erg benieuwd hoeveel dit kan hebben qua druk e.d., hoe groot de kans van schade/afbreken is, en uiteraard kosten en evt praktijken/tandartsen die het in (regio) den bosch uitvoeren.

Chris888
Laatst gezien: 3 dagen 19 uur geleden
door Chris888 za, 10/18/2008 - 09:53

Wat heb je de afgelopen 2 jaar gedaan???
Heb je je vraag niet aan een irl tandarts voorgelegd?

Zidarlys
Laatst gezien: 11 jaar 11 maanden geleden
door Zidarlys za, 10/18/2008 - 17:44

errrm, heb al die tijd geen tandarts gehad (gekloot met verhuizingen en verzekering enzo), heb me net ingeschreven bij 1 nu, en ga t ook zeker wel bespreken dan (ná de noodzakelijke verzorging eerst) maar wil sowieso altijd graag van te voren zoveel mogelijk kennis al opdoen

GHOST010
Laatst gezien: 11 jaar 3 maanden geleden
door GHOST010 wo, 06/24/2009 - 17:27

ik heb een vraagje.
is het überhaupt mogelijk om van je kiezer,die dierekt naar je hoek tande komen.hoektande van te maken?atans dan vampierhoektande.want door de operatie die ik onder ga raak ik mijn hoek tande kwijt(worde geslepen naar snij tande aan bijde kante en int midde worde 2 snijtand inplantaten gezet)vandaar mijn vraag.ik kan ze zeker niet missen.ze hooren bij me imago.als dit dus niet zou kune overweeg ik dus ze niet te laaten slijpen en heb ik dus maar 2 voor boven snijtanden.

k ben zelf ook big fan van vampieren en al dat gedoe Blum 3 ik heb van me zelf al best lange hoek tanden.ma die gaan dus mischien veranderen in snij tanden Sad

Chris888
Laatst gezien: 3 dagen 19 uur geleden
door Chris888 wo, 06/24/2009 - 17:33

Ik zou je behandelaars laten uittekenen wat ze precies van plan zijn, zodat je een idee hebt hoe het zal worden. Tevens zou ik aan hen duidelijk uitleggen wat jij graag wilt. Er zal je dan vast uitgelegd worden wat er mogelijk is. Meestal is dat heel veel.

Maar duidelijke afspraken lijken mij essentieel, dat voorkomt teleurstellingen.

Shanna.
Laatst gezien: 11 jaar 2 maanden geleden
door Shanna. ma, 06/29/2009 - 02:08

Hé, vraagje, dit heeft niet echt met het huidige topic te maken (sorry) maar wel met vreemde hoektanden. En ik hoop dus dat niemand zich eraan zal storen. Ik heb al een tijdje rondgezocht op internet maar kon hier niks over vinden.

Mijn bovenste hoektanden (allebei) hebben aan de binnenkant een tweede hoekje, een soort uitsteeksel van merkbare grootte. Ik heb er geen last van omdat ze precies over mijn onderste hoektanden heen vallen, en volgens mij kun je daaruit wel opmerken dat ze (de uitsteeksels) aardig groot zijn.
Ik heb ze onder niet, maar wel een klein bultje op de plek waar ze bij m'n bovenste tanden uitsteken.

PS. Ik heb het écht over hoekanden.

Als iemand hier iets meer over weet hoor ik het heel erg graag, dat is immers de reden waarom ik een account heb aangemaakt en hier nu mijn vraag stel.
Thanks! Shanna.

MJPH
Laatst gezien: 9 jaar 11 maanden geleden
door MJPH zo, 08/30/2009 - 21:31

Ik zit pas net op dit forum vandaar nu pas deze reply, ik hoop dat je er nog wat aan hebt Wink
Maar dit is normaal. Hoort bij de anatomie van je hoektand. Ik ben even kwijt hoe het precies heet, want dat uitsteekseltje heeft nog een naam ook. Maar daarvoor moet ik een jaar of twaalf terug in mijn geheugen graven :smt017 Misschien dat iemand anders die naam wel zo paraat heeft.

Empire
Laatst gezien: 10 jaar 12 maanden geleden
door Empire zo, 09/06/2009 - 12:42

Iemand enig idee hoeveel zo'n verlenging kost en of het pijn doet? Blum 3

Ik wil het namelijk over 4 jaar graag laten doen. Smile

Pagina 3 van 4