Hoi daar ben ik weer .Ik ben nu 5 weken verder.de wonden zijn goed dicht.de prothese houd ik nu de hele dag in.ik moet wel plakken.ik plak 2 maal daags. Anders zit ie los.opvullen gaat nog niet kaak slinkt nog. ook is het nog niet gevoelloos.de kraters trekken nog behoorlijk. Slik nog 2 maal daags pijnstilling. eten gaat wel iets beter.wel alleen zachte dingen.er is gelukkig keuze genoeg.
Me tandvlees bij implantaat in de bovenkaak gaat ook beter .heb aan 1 kant geen last meer.bloedt ook niet meer.aan de andere kant bloedt het nog wel iets maar wordt steeds minder.ik spoel 4 maal daags met perio aid. 2 maal daags poets ik me tandvlees elektrisch..spuit de Steg schoon.maak de protheses goed schoon.
heb wel terug getrokken tand vlees bij implantaat. Maar implantaat zit goed vast. Had vroeg Er met eigen gebit dat ook op sommige plaatsen terug getrokken tand vlees .me tandvlees is niet meer donkerrood.is nu weer roze.
Me tandvlees bij implantaat in de bovenkaak gaat ook beter .heb aan 1 kant geen last meer.bloedt ook niet meer.aan de andere kant bloedt het nog wel iets maar wordt steeds minder.ik spoel 4 maal daags met perio aid. 2 maal daags poets ik me tandvlees elektrisch..spuit de Steg schoon.maak de protheses goed schoon.
heb wel terug getrokken tand vlees bij implantaat. Maar implantaat zit goed vast. Had vroeg Er met eigen gebit dat ook op sommige plaatsen terug getrokken tand vlees .me tandvlees is niet meer donkerrood.is nu weer roze.
Als antwoord op Sterkte. door Tandarts_Richa…
dankjewel, moet er donderdag…
Rustig door de neus ademen…
Als antwoord op Rustig door de neus ademen… door Tandarts_Richa…
heb momenteel stress, omdat…
Niet lang. Hangt af v afdruk…
Als antwoord op Niet lang. Hangt af v afdruk… door Tandarts_Richa…
hoi , het ging goed hoor,…
ik had nog een andere vraag weet niet of jij dat weet.
hoe werkt dat met een machtiging voor een prothese en steg bij de ziekenfondsverzekering. wordt zoiets altijd goed gekeurd, me bovenkaak was
snel goedgekeurd, van de onderkaak heb ik nog niks gehoord. behalve dat een tandarts het daar in behandeling heeft.
waar kijken ze naar voor de beoordeling.
Ze kijken naar de…
merk het wel .heb er wel…
Wat een ellende allemaal…
Hallo.kwa machtiging…
Hier waarschuw ik voor. Het…
Er is een nieuwe machtiging…
Mijn punt is dat vaak tanden…
Ik heb een goedkeuring…
Ik heb er geen spijt van. Heb straks een goed gebit. Wat goed vast zit en waar ik goed mee kan eten.
Ik blijf even goed nog op…
Waarom 4 implantaten bij u…
Ik heb er 4 gekregen voor…
Te los is ook niet fijn…
ik weet nu hoe het moet met…
Wat een gedoe maar gelukkig…
Het gaat me steeds beter af…
Dit is nog maar het begin.
krijg de prothese er nu…
Wel regelmatig laten…
zekers ik blijf elke half…
Mensen denken vaak dat als…