Omdat ik problemen krijg met mijn tand inplantaten, had ik graag de tandarts terug gevonden die ze geplaatst heeft.Het is een Belgische arts zijn naam ....X .Hij is uit Belgie plots met de Noorderzon verdwenen om een praktijk in Nederland op te richten.Iemand enig idee ?
MVG
[geen namen plaatsen zie forum regels!]
MVG
[geen namen plaatsen zie forum regels!]
MVG
Ik ben in behandeling geweest bij deze tandarts in Nederland maar ben weggegaan bij hem omdat vullingen er steeds uitvielen.
Deze ****verwijderd ivm verraden identiteit, graag via pb doorgeven, niet publiekelijk!***. Het is een Belg. Hij heeft daar ook gewerkt.
Als je meer info wilt hebben, stuur dan even een pb, ik wil je graag helpen !
Groetjes,
ooievaartje
als ik alles zo lees en ervan uitgaande dat het klopt zou ik juist niet meer terug willen.. voor geen goud...
en na 4 jaar zijn daar gewoon kosten aan verbonden.
levenslange garantie tot aan de deur. :smt003
en tja..wiens leven dan??
patient, tandarts of vulling/kroon???
Maar 4 jaar erna... :roll:
Welke kant van de deur?? :smt003
Voor 1 van beiden de goede kant.
Dus als niemand iets weet houdt het waarschijnlijk op. En aangezien tandartsen waarschijnlijk gewoon mensen zijn mag een grapje op zijn tijd best. En zo niet............daar is het gat van de deur, u bent niet verplicht hier te lezen of te posten.
nb, 3 seconden google met naam en tandarts en ik weet dat ie in *** woont. de pb van ooievaartje geprobeert?
Dus, oh ondankbare niet zelf redzame en slecht zoekende helpdesk client........ dan denk ik dat ik liever een gezellig praatje met tandartsen heb dan met een u over uw gebitsprobleempjes ga babbelen
:x
Beste tandartsen, lees de reacties (van de ta) nog eens achter elkaar. En bespeur dan .... enig leedvermaak!
Begrijp vervolgens de reactie van Loeke (die wss al contact met ooievaartje heeft gehad).
Punt: tandartsen zijn ook maar gewoon mensen. Maar hun grappen vallen soms niet in goede aarde.
Btw: hoe zouden de tandartsen het zelf vinden als in hun mond een implantaat na 4 jaar rare kuren gaat vertonen?
Overigens, als na 4 jaar problemen ontstaan mag je de behandelaar daar best op aanspreken.
Maar nogmaals, het gaat niet om de term volwassen of intelligent. Het gaat om de al aangedragen oplossingen via google en blijkbaar wordt daar niet mee gedaan want............hij weet niet zeker of dat dezelfde is. Ga dan kijken zou ik zeggen, weet je het snel genoeg.
google + [achternaam tandarts X] + tandarts = 0,14 seconden en alle bedrijven in Heerlen ........le voila.
Dat, de getoonde luiheid in zelf zoeken in combinatie met een neerbuigendheidje, deed voor mij de deur dicht, niet dat ie me sec onvolwassen of wat dan ook noemt.
Belgische Tandarts
Tja, omaatje, als gedupeerden uw advies moeten opvolgen en deze ta maar links moeten laten liggen, zal van dat stoppen weinig terechtkomen, dunkt mij.
Niettemin, uw andere advies was lief bedoeld. Ook al helpt het aan de situatie niet veel.
MVG
Re:
**doorgeven via de pb!!*