18 berichten / 0 nieuw
Pagina 2 van 2
Re: klachten
Larsing
Laatst gezien: 9 jaar 10 maanden geleden
door Larsing za, 07/10/2010 - 11:21

Dat er geen tandartsverzekering is is een eigen keuze.

Dat is niet helemaal zo; Ik ben jaren steevast geweigerd in de tandartsverzekering na een ongeval met als gevolg ernstige schade aan gebit en kaken. Pas na restauratie van een groot aantal elementen mocht ik in de verzekering. Iets waarvan ik tandartsen overigens geen schuld geef. Biggrin

vV
Laatst gezien: 2 dagen 3 uur geleden
door vV za, 07/10/2010 - 16:09

betekent wel dat er vooraf dus geen verzekering was, en dat was dus een keuze neem ik aan.

roy81
Laatst gezien: 10 jaar 4 maanden geleden
door roy81 zo, 07/11/2010 - 01:24

En dat een tandarts je niet behandelt als je geen geld hebt, is dat werkelijk zo raar? Krijg je een karretje boodschappen mee van de supermarkt, als heb je geen geld, maar toch enorme honger? Nee.
Zo krijg je ook geen gratis behandeling als je pijn hebt. Logisch.

ik heb nooit gezegt over een gratis behandeling dat snap ik zelf ook nog wel

maar ga A.U.B niet zo schijnheilig doen want jullie regelen helemaal niks en laten als het puntje bij paaltje komt iemand gewoon aan ze lot over.
ik geef de tandartsen niet de schuld van me pijn en ook niet van het feit dat ik nalatig ben geweest met me gebit dus daar mee aankomen is onzin als jullie eens goed lezen staat er duidelijk dat het een schande is wat het allemaal kost ben echt niet beroed om wat neer teleggen maar wat jullie allemaal vragen is BELAGENLIJK jullie maken zelf de prijzen dus niet aankomen met het staat vast want dat is niet waar. maar goed jullie zijn toch allemaal het zelfde denken alleen maar je zelf en hoe snel je je bankrekening kunnen spekken

roy81
Laatst gezien: 10 jaar 4 maanden geleden
door roy81 zo, 07/11/2010 - 01:56

maar goed even ter info
ben vanmorgen bij een tandarts geweest en die heeft me tand dus getroken ne tot nu toe geen pijn helemaal niks

kosten alles bij elkaar 91.15 euro nog al een verschil met wat ander vragen
hoe dat komt geen geen onnodige dingen gewoon verdoving trekken hechten klaar heel simpel
iemand die dus deed wat de patient vroeg

robinson
Laatst gezien: 5 jaar 11 maanden geleden
door robinson zo, 07/11/2010 - 09:37

De normale gang van zaken dus.

leroy
Laatst gezien: 10 jaar 3 weken geleden
door leroy di, 11/09/2010 - 02:03

dit is al van een tijdje geleden maar ik reageer er toch even op.

roy81 ik vind dit een heel erg raar verhaal ik vind het heel erg vervelend voor je dat je met pijn heb gelopen en misschien nu nog met pijn loop dat weet ik niet?

maar hoe kom je in hemels naam aan die prijzen ???? en in een bericht zet je een uurloon van 112.50 neer beetje raar als ik eerlijk mag zijn.

ik snap je fustratie heel erg goed ik loop zelf ook met heel erg veel pijn en ben zelf ook niet verzekerd maar die bedragen die jij noemt dat kan ik me niet voor stellen en ik kan me ook niet voor stellen dat als je zo veel pijn heb aan 1 tand dat een tandarts niet zegt joh die trekken we er even uit ( jij zegt dat het om 1 tand gaat dus daar houden we het even op)

ik krijg het idee dat jij zelf weet dat je fout bent net zoals ik weet dat ik fout ben maar je moet en je kan nooit je fout bij iemand anders leggen dat kan gewoon niet.

je bent zelf verantwoordelijk voor de verzorging van je eigen gebit en niet iemand anders niet de tandarts niet de regering maar JIJ

waar ik je dan toch wel een klein beetje gelijk in moet geven is dat de opmerking die je geeft GEEN GELD GEEN BEHANDELING (klein beetje gelijk)

het is natuurlijk niet de bedoeling dat als je geen geld heb je maar kan verwachten dat je alles krijg of dat nou voor de tandarts is of voor iets anders (je loop ook niet een auto dealer in en zegt ik wil die auto en daar mee klaar )
maar ik kan me er wel iets bij voor stellen dat als je een probleem heb en ze kunnen je helpen waarom er niet een betalings regeling voor iets kan worden getroffen zodat je toch geholpen kan worden.
dat is iets dat kan ik begrijpen maar dat is iets dat moet via het ziekenfonds lopen en niet via een tandarts want het is toch normaal dat die mensen ook gewoon hun geld willen hebben eind van de maand net zo als jij en ik dat willen.

Wijfie
Laatst gezien: 1 maand 4 weken geleden
door Wijfie za, 10/03/2020 - 02:29
(Reply to #17)

Roy, ik begrijp je frustratie wel.
Tandartsen worden vaak gezien als dokters, maar zijn eigenlijk 'verkopers' van hun tandheelkundige diensten. Als je dat inziet, kun je hun reactie ook plaatsen.
Tip: Je kunt je opgeven als patiënt bij de opleiding tandheelkunde, dan krijg je vaak korting, en een goede behandeling. Ik ben zelf ook een keer geweest toen mijn inkomen niet zo hoog was. Goed verzekerd of niet, je moet anders toch vaak veel bij betalen.
Sterkte, ik hoop dat je van de pijn af komt, want zo is het toch ook niks!

Pagina 2 van 2