* Binnenkort is de site vernieuwd! Sneller, makkelijker en completer.
* Regel een afspraak via de groene button op deze site op de praktijkpagina van je tandarts.
Labret (piercing) | Page 2 | Tandarts.nl
17 berichten / 0 nieuw
Pagina 2 van 2
Didi1970
Laatst gezien: 13 jaar 7 maanden geleden
door Didi1970 wo, 03/14/2007 - 19:30

Wat ik nog even moet toevoegen aan mijn bericht:
Ik heb nu dus ook al een half jaar een zeurende pijn waar het tandvlees is beschadigd. Het is echt de plek waar het tandvlees beschadigd is. Op andere plekken heb ik geen pijn. De ene dag is het erger dan de andere dag. Dat wisselt.

Ik ben benieuwd naar de reacties.

karamel
Laatst gezien: 12 jaar 7 maanden geleden
door karamel wo, 03/14/2007 - 19:58

ik heb dus ook een labret gehad..
maar heb ze afgevoerd Lol
vond het wel heel leuk kun je zo de hele tijd met bezig zijn hé, maar de TA had dan gezegd dat ik mijn gebit was aan het kapotmaken en dat als ik ze toen zou afvoeren, dat het dan nog allemaal terug goed komt Biggrin
dus sinds euhm.. weet niet net hoelang heb ik ze niet meer.. en erg hard mis ik dat ook niet meer hoor..
ben een keer heel hard van mijn paard gevallen recht op mijn gezicht en ja dat was pijnlijk hoor Lol

Didi1970
Laatst gezien: 13 jaar 7 maanden geleden
door Didi1970 wo, 03/14/2007 - 20:24

Helaas heeft het uithalen van het sieraad bij mij ook niet geholpen. Hoe is het jou gelukt om het weer goed te krijgen?

karamel
Laatst gezien: 12 jaar 7 maanden geleden
door karamel wo, 03/14/2007 - 20:38

Helaas heeft het uithalen van het sieraad bij mij ook niet geholpen. Hoe is het jou gelukt om het weer goed te krijgen?

ik had ze nog niet lang..
had ze net een paar maanden maar was niet op de hoogte van wat het allemaal kon aanrichten :o dus bij mij was er nog niet veel euhm "schade" of hoe je het wil noemen
en daar zie je niets meer van..

Re: Labret (piercing)
finigirl
Laatst gezien: 12 jaar 4 maanden geleden
door finigirl ma, 06/16/2008 - 11:26

hallo ik heb nu ook drie weken een labret piercing. En ik heb tot nu toe nog geen problemenmet mijn tandvlees. Ik heb aan de binnen kant een balletje dus geen plastic staafje met een plaatje of wat dan ook.
Maar gewoon een ijzer balletje dit is beter voor je tanden zei mijn piercer, omdat het kras oppervlak van een balletje veel kleiner is dan dat van een plaatje.

groetjes afien :smt083

Ik heb zelf meerdere pogingen
Zetje
Laatst gezien: 4 maanden 4 uur geleden
door Zetje di, 06/30/2020 - 15:34

Ik heb zelf meerdere pogingen gedaan om piercings te nemen maar mijn huid stootte ze allemaal 1 voor 1 af. Voor mensen die het gewoon mooi vinden maar hun gebit (of huid) niet willen beschadigen heb ik altijd nog de tip dat er niks mis is met fakes. Ze verkopen allemaal mooie studs op aliexpress (bedoeld voor nail art) en die kan je zo met een beetje huid lijm op je huid bevestigen. Lijkt het net alsof je een echte piercing hebt zonder daadwerkelijk gepierced te worden.

Pagina 2 van 2