Hallo mensen!
Ik heb nu bijna meer dan een jaar een vaste beugel, met slotjes dus.
Eigenlijk was een beugel niet noodzakelijk, er staat 1 tand wat scheef maar dat valt niet echt enorm op en ikzelf zit er niet mee. Ik mocht kiezen van doe ik het of doe ik het toch niet. Toch koos ik ervoor om een beugel te nemen omdat ik hoorde dat als ik later een beugel zou nemen dan zou ik voor alle kosten moeten opdraaien. Nu een jaar verder ben ik het zat. Ik vind het helemaal niet erg dat dat ene tandje wat scheef staat, het valt niet echt op en verder heb ik gewoon mooie tanden haha! Maar goed, ik wil dus graag van mn beugel af en ermee kappen. Is dat mogelijk? Oke ik zal vast niet worden gedwongen maar ergens vind ik het heel lastig om dat tegen de ortho te zeggen omdat ik em al zolang heb (die beugel dus) en dan heeft ie al het werk voor niets gedaan?...toch? Of..? Hmz... Ik hoop gewoon niet dat ze er moeilijk over gaan doen.
Kan iemand me advies geven wat ik het beste zou kunnen doen?
Alvast bedankt! :)
Ik heb nu bijna meer dan een jaar een vaste beugel, met slotjes dus.
Eigenlijk was een beugel niet noodzakelijk, er staat 1 tand wat scheef maar dat valt niet echt enorm op en ikzelf zit er niet mee. Ik mocht kiezen van doe ik het of doe ik het toch niet. Toch koos ik ervoor om een beugel te nemen omdat ik hoorde dat als ik later een beugel zou nemen dan zou ik voor alle kosten moeten opdraaien. Nu een jaar verder ben ik het zat. Ik vind het helemaal niet erg dat dat ene tandje wat scheef staat, het valt niet echt op en verder heb ik gewoon mooie tanden haha! Maar goed, ik wil dus graag van mn beugel af en ermee kappen. Is dat mogelijk? Oke ik zal vast niet worden gedwongen maar ergens vind ik het heel lastig om dat tegen de ortho te zeggen omdat ik em al zolang heb (die beugel dus) en dan heeft ie al het werk voor niets gedaan?...toch? Of..? Hmz... Ik hoop gewoon niet dat ze er moeilijk over gaan doen.
Kan iemand me advies geven wat ik het beste zou kunnen doen?
Alvast bedankt! :)
Je bent er aan begonnen, dus ik snap niet zo goed waarom je het niet helemaal af wilt maken?
Ze zullen er waarschijnlijk niet moeilijk over doen, maar waarschijnlijk ook wel naar een 'waarom' vragen.
Wat je het beste kan doen? Afmaken waar je aan begonnen bent :wink:
als je weet dat het niet meer heel lang duurt is het makkelijker om het nog even vol te houden
Ik snap wel dat je het een vervelend ding vind, ik vind het zelf ook een vervelend ding, maar blijf wel uitkijken naar het uiteindelijke resultaat. Misschien heeft dat voor jou niet zoveel zin aangezien je aangeeft dat het om één tand gaat.
Ik zou het wel zonde vinden van het geld hoor!
Ik zal het hier dan ff bij houden, bedankt :smt003
Groene elastiekjes heb ik nooit gehad, trouwens. Zo blij was ik er ook niet mee :P
Succes :)