Hoi allemaal
Ik was vorige week donderdag bij de MH. Die heeft gereinigd en gaf aan dat rechtsboven ontstoken was, dik en bloedde. Nu, een week later, heb ik tussen 2 kiezen soms nog bloed aan de rager. Niet veel maar rager is wel rood. Zeker bij wat steviger rageren, naar boven drukkend naar tandvlees toe. Kort na het stokeren voel ik lichte druk. Dat neemt weer af. Kan dit nog komen door de reiniging? Moet ik blijven rageren? Ik gebruik perio aid op de rager.
Ik was vorige week donderdag bij de MH. Die heeft gereinigd en gaf aan dat rechtsboven ontstoken was, dik en bloedde. Nu, een week later, heb ik tussen 2 kiezen soms nog bloed aan de rager. Niet veel maar rager is wel rood. Zeker bij wat steviger rageren, naar boven drukkend naar tandvlees toe. Kort na het stokeren voel ik lichte druk. Dat neemt weer af. Kan dit nog komen door de reiniging? Moet ik blijven rageren? Ik gebruik perio aid op de rager.
Uw tandvlees is blijkbaar…
3 maanden, zolang? Is het…
Voorzichtig zegt u, maar wel stevig zodat rager goed borstelt? Ik gebruikte een maar die er makkelijk tussen ging, en nu net een maat groter gebruikt,
Die past dus ook maar moet iets meer duwen. Gek genoeg met de dunnere wel bloed maar de dikkere niet.
Het ergste binnen twee?…
Moet het niet al over zijn…
Hoe weer ik dat het op weg naar genezing is?
Als het na 3 maanden niet…
Ik merk dat het op 1 plekje…
Vanochtend geen bloed, nu…
Het heeft tijd nodig. Maar…