Zenuwpijn al 6 weken

Author:
Visje24
Posted:
di, 05/07/2024 - 10:53
Goedemorgen,

Ik heb sinds eind maart nadat ik een gaatje heb laten vullen en mijn gebit heb laten reinigen pijn in mijn mond en het lijkt zich steeds verder uit te breiden.
De avond voorafgaande aan de behandeling kreeg ik bij het kauwen op een stukje kip al vreselijke stekende pijn aan rechterkant boven.
Ik dacht ga morgen toch naar tandarts dan laat ik er gelijk naar kijken,ook aangegeven,maar tandarts heeft er verder niet naar gekeken.
Ik had allereerst na behandeling zware hoofdpijnen,aan rechterkant,maar aangezien ik vaker hoofdpijn heb,heb ik die link niet met mijn gebit gelinkt. Vervolgens kreeg ik vooral aan bovenkant rechts,daar was gaatje ook gevuld,steeds meer pijn vooral bij drinken warme dranken,doortrekkend maar oor,kaak en slaap.Teruggegaan naar tandarts,foto’s gemaakt,geen ontsteking op te zien. Dus kreeg advies om tandpasta te kopen voor gevoelige tanden. Dit paar weken geprobeerd,maar bleef pijn houden bij warm en soms koud,doortrekkend naar oor en slaap en kaak.Dus geen constante pijn,maar wel flinke aanvalsgewijze stekende pijn bij warm en soms koud en doortrekkend.Ook niet altijd,de ene keer wel,de andere keer niet. Zat voornamelijk boven rechts. Vorige week maandag teruggegaan doordat het echt pijn bleef doen. Tandarts naar gekeken,kon volgens haar onmogelijk van vulling zijn. Dus volgens haar zou het mijn verstandskies kunnen zijn,die door probeert te komen en tegen andere kies aan zou drukken. Verwijzing gekregen. Donderdag weer terug,omdat pijn echt flink was en het echt voelt als zenuwpijn,doortrekkend naar oor en slaap,kaak.Andere tandarts,volgens hem gevoelige tandhalzen. Bij een kies vulling geplaatst bij tandhals. Maar ik blijf flink pijn houden,aanvalsgewijs. Flinke stekende pijn en doortrekkend. Het doet echt zo zeer. De ene keer wel bij of na eten,andere keer weer niet. Zo ook bij drinken. En soms uit het niets. Vannacht ook weer flinke last. En nu vanochtend ook. Het lijkt zich ook uit te breiden,steeds meer kiezen/tanden gaan pijn doen,ook beneden,zo ook gehemelte en onder tong. Slik al paracetamol,andere tandpasta gekocht en spoelmiddel. Maar de pijn blijft met vlagen echt ondraaglijk. Wat kan dit toch zijn? Ben nu op vakantie in buitenland,dus kan niet even naar tandarts.
Tandarts_Richa…

Heel vervelend,,, maar als uw tandarts geen oorzaak kan vinden zou ik een verwijzing naar de kaakchirurg vragen. Twee weten meer dan een en mogelijk kan de KC wel de oorzaak vinden.
Tandpasta's hebben een werking dat pas na lang gebruik intreedt. Zou dus pas na 3 maanden, bij geen effect , wisselen.en een ander proberen maar wel voor langere tijd, 3 mnd.
Klemt/knarst u??? is dat onderzocht?.
di, 05/07/2024 - 23:12 Permalink