Ruwe tandarts

Author:
djeena
Posted:
wo, 04/17/2024 - 11:19
Goedemorgen,

Ik ben sinds een aantal jaren bij een andere tandarts. Het is een maatschap met 2 tandartsen. Ik kon zelf kiezen bij welke tandarts ik onder behandeling wilde. Deze is 'zachthandig' maar wel
kordaat. De andere is veel ruwer, ik vind dat heel onprettig. De tandarts waar ik normaal gesproken ben is blijkbaar drukker dan de andere, als ik tussen een controle door wat heb heeft hij niet altijd tijd en kom ik dus bij de andere. Maar jee, wat gaat deze tandarts tekeer in je mond. Wat moet ik daar nu mee, moet ik er volgende keer wat over zeggen dat ik toch echt liever bij hem ben? Hij zal vast antwoorden; maar ja, als ik geen tijd heb........

Ik vind het een dilemma en vraag daarom om raad.
Tandarts_Richa…

Een praktijk met alleen een tandarts is bijna niet meer financieel te doen. Dus er komen steeds meer praktijken met meerdere tandartsen en als gevolg dat, wil u snel geholpen worden, u vaak bij een ander terecht komt. U kunt altijd uw voorkeur geven maar dat is practisch niet altijd haalbaar. U kunt aangeven dat u de behandelwijze heel ruw vindt..Of uw behandelaar daar rekening mee kunt houden.
wo, 04/17/2024 - 23:54 Permalink