Zenuwsteken na WKB

Author:
Gert-jan
Posted:
ma, 04/15/2024 - 19:15
Ben met een onstoken kies naar spoedtandarts geweest, die heeft de eerste behandeling verricht en gevuld met tijdelijke vulling (gaf zelf aan dat de bloeding niet te stoppen was en om een ernstige ontsteking ging)(ter info: 4 kanalen)

Twee weken later afspraak ingepland bij mijn eigen tandarts om het te laten afronden, maar dat verliep niet lekker. Kon er maar 2 vinden en bloedde nog steeds, dus heeft hij die 2 gevijld en schoongemaakt vervolgens tijdelijke vulling met een verwijzing naar endodontoloog.

Ik heb voor 3 weken later een afspraak gekregen maar nu een week later na mijn tandartsbezoek heb ik opeens last van af en toe een zenuwsteek in die kies, even voor een paar seconde maar herhaalt om de 1/2 uur. Is dit normaal, kan ik nog wachten op de afspraak of moet ik actie ondernemen?

Nog info terzijde: de plaats van verdoving is ook gaan ontsteken, is een witte ronde laag.

Alvast bedankt voor de reacties en tips!
Tandarts_Richa…

p dit forum heb ik deze vraag al herhaaldelijk beantwoord. Zoek het even op. Maar pas zeven dagen na de definitieve behandeling zou het over moeten zijn. Intussen pijn proberen te onderdrukken met pijnstilling. Of overleggen met uw tandarts.
wo, 04/17/2024 - 23:58 Permalink