Kiespijn , maanden lang

Author:
Esmayr
Posted:
vr, 08/18/2023 - 12:26
Hallo ,

Ik heb al meer dan een halfjaar pijn aan de rechterkant van mijn kiezen , mijn eigen tandarts heeft nooit wat kunnen vinden.

Ik ben naar de neuroloog geweest kaak fysio chiropractor alles geweest maar niks hielp.

Gisteren een second opinion gedaan en die hebben dus gevonden dat mijn kies gebroken is en niet meer te redden valt en er dus ook uit moet er is al paar jaar geleden een Wkb gedaan.

Maar het doet enorm veel pijn, soms dagen niet en dan speelt het weer op, soms tot diep in de kaak de kies bloed ook en er komt een vieze lucht ook de tandvlees rand.

Is dit echt het probleem van mijn maanden langen pijn? Kan een breuk zulke wisselende klachten geven? Wil niet iets trekken als het daarmee niet weg is.
Attach
Tandarts_Richa…

Op een foto kan ik geen breuk zien dus ook niet op deze foto. Een breuk aan een wortel is te herkennen door een lokaal pocket. Ruimte waar u tussen tand/kies onder uw tandvlees schiet en rondom de rest v d tand/kies niet.
vr, 08/18/2023 - 23:42 Permalink
tingobop

Dit lijkt best op mijn klachten. met uitzondering dat het tandvlees niet bloed. maar de pijn varieert ook steeds en is nu enorm aanwezig. mijn kies is 2 8 jaar geleden keer wortel kanaal behandeld en heeft een grote vulling en er zit een diepe pocket. maar mijn tandarts heeft daar geen aandacht aan besteed. er is niets op de foto te zien. hoe is dit verder afgelopen?
di, 03/26/2024 - 14:05 Permalink