Dochter 3jr abces

Author:
mamss26
Posted:
vr, 05/26/2023 - 22:46
Hallo allemaal kan iemand mij aub helpen.

Mijn dochter is vorig week heel hard gevallen op haar gezicht en ze kreeg een tand door de lip, haar lip was gescheurd mr tis al hersteld. We gingen 1 dag na de val naar de tandarts en de tandarts zei dat ze misschien een abcess ziet en dat we moeten wachten of het tandje niet verkleurd of geen witte puistje komt.
Het zit nu zo we zijn 1 week verder tand zit nu weer vast en tis niet verkleurd maar op t voortand zie ik dit witte puntje.. die was gelijk na de val zichtbaar alleen was het een bobbel de tandarts zei dat het misschien door de val kan zijn en geen abces.

Nu vraag ik me af kan dit toch wel een abces zijn.. en stel het is zo moet haar tand eruit? En als het eruit komt klopt het dat de volgende tand heel laat komt. Aub ik zit met stress en weet niet wat ik moet doen
Attach
mamss26

Als antwoord op door Tandarts_Richa…

Hallo tandarts richard,
Ik kan mijn vorige topic niet meer vinden ik snap de website niet zo goed vandaar dat ik het opnieuw heb gepost.
Kunt u mij helpen wat kan het puistje betekenen.
Of kunt u mij helpen met het vinden van mijn vorige topic ik ben nieuw hier begrijp het niet zo goed hoe ik mijn vorige topic kan zoeken
za, 05/27/2023 - 00:18 Permalink