LETOP! DEZE FUNCTIE IS ALLEEN VOOR MEDEWERKERS OF PRAKTIJKEIGENAREN DIE EEN AANPASSING VAN HUN PRAKTIJK GEGEVENS WILLEN MAKEN
Door op de button te drukken wordt een e-mail verzonden naar het bij ons bekende praktijk e-mailadres waarna de praktijk gegevens kunnen worden aanpast in het webformulier. Na uw bevestiging zullen de gegevens op Tandarts.nl en indien de service voor Google, de praktijkwebsite en het AGB-register is afgenomen, worden bijgewerkt.
Marconi 28 Okt 2024 - 14:25Review voor de praktijk
Slecht, ik heb telefonisch de afspraak geannuleerd, na een paar maanden krijg ik een rekening van de tandarts omdat ik niet was komen opdagen ??
Ik heb ook geen herinneringsmail ontvangen of daarna andere mails, in ieder geval niet dat ik wist.
Nu blijkt dat ze deze wel hadden verstuurd maar deze waren in de spam terecht gekomen en heb ik niet gezien. Ook geen herinnering van infomedics gezien anders had ik meteen aan de bel getrokken….. nu moet ik een rekening betalen van € 90,- tandarts en € 31,50 incassokosten????
Waarom ?? Ik kan hier toch helemaal niets aan doen.
Daar komt ook nog bij dat mijn mail op de iPhone niet correspondeerde met Outlook (dat die herinneringen wel in de spam van Outlook waren gekomen maar niet in de mail op mijn iPhone)
Ik ben hier zeer kwaad en teleurgesteld over en ga nu naar een andere tandarts met mijn hele gezin.
Zo gaan ze hier dus met mensen om ??
Duidelijke uitleg
6
Behandeltijd
6
Is deskundig
6
Aanbeveling
6
6.0
Nermina 21 Jul 2020 - 14:20Review voor de praktijk
Ik ben patient bij tcan
Duidelijke uitleg
10
Behandeltijd
10
Is deskundig
10
Aanbeveling
10
10.0
Pietersen 02 Jul 2018 - 14:32Review voor de praktijk
Beroerde praktijk.Jagen je direct op kosten middels fotos etc. Geen transparantie vooraf over kosten. Achteraf blijken rekeningen niet te kloppen, ze proberen middels slinkse wijze extra te declareren.
Reactie tandartspraktijk: Jammer dat u niet tevreden bent over de praktijk. Ik wil u vragen ook contact op te nemen met de praktijk zodat wij kunnen uitzoeken waar er mogelijk iets fout is gegaan en kunnen herstellen. We horen graag van u.
Paginering