Tandartsen Praktijk Amsterdam/brouwersgracht

Brouwersgracht 234B, 1013HE Amsterdam
Neemt patiënten aan
Tandarts
0.0
Google
3.8
Zorgkaart
0.0
KV
0.0
rating
Spoed
rating
Spoed 24/7 365
rating
Nascholing
rating
Certificaat
rating
ster
Over
Openingstijden

Openingstijden

  • arrow maandag
    7:30 - 15:30
  • arrow dinsdag
    7:30 - 16:30
  • arrow woensdag
    8:00 - 16:30
  • arrow donderdag
    7:30 - 20:00
ster
Informatie

Specialisaties

  • Algemene tandheelkunde
  • Wortelkanaal behandeling
  • Kroon- en brugwerk
  • Mondhygiëne
  • Protheses-kunstgebit
  • Angst behandeling
  • Tanden bleken

Team

tandarts
0.0
N.P. Van Calcar
Tandarts
BIG nummer: 99052184202

Faciliteiten

  • Mondhygiënist(e) aanwezig
0.0
3.8
0.0
Casper van Leeuwen 19 Sep 2022 - 14:07

(Vertaald door Google) Te lang; Niet gelezen: ik denk dat dit de beste tandarts is die ik in mijn leven heb gehad, zeer professioneel, goede afwerking en legt alles uit. Voorheen zat ik op de Watergraafsmeer locatie van TPA waarvan ik dacht dat het oké was maar niet om over naar huis te schrijven. Nu ik echter dichter bij deze praktijk kwam, merkte ik hoe slecht de TPA Watergraafsmeer was en hoe goed deze is. Ik ging hierheen voor een afgebroken tand en de tandarts deed een kleine heropname omdat de vorige aantekeningen en foto's niet geweldig waren en toen zag hij een gaatje in mijn tand omdat de vorige foto's overlappende tanden hadden (hoe de praktijk Watergraafsmeer niet let op, dit gaat mij te boven). Dus toen repareerde de tandarts zowel de afgebroken tand, de holte als het deel van mijn beugel achter mijn tanden dat ook los zat. Dit gebeurde op een zeer professionele manier die ik niet gewend was (ik was die in de watergraafsmeer wel gewend), de afwerking van alles voelt zo glad aan dat ik amper merk dat er iets aan gedaan is. Het composiet op het afgebroken deel voelt aan als een deel van mijn eigen tand. Tijdens de procedure werd elk detail uitgelegd, waarom en hoe. Zeer onder de indruk en maakt me blij om naar de tandarts te gaan (voor zover dat mogelijk is ;)). (Origineel) Too Long; Didn't Read: I think this is the best dentist I've had in my life, very professional, great finish and explains everything. Previously I was at the Watergraafsmeer location of TPA which I thought was ok but nothing to write home about. Now however after moving closer to this practice I noticed how bad the TPA Watergraafsmeer was and how good this one is. I went here for a chipped of tooth and the dentist did a small re-intake because the previous notes and photos were not great and then he noticed a cavity in my tooth because the previous photos had overlapping teeth (how the Watergraafsmeer practice didn't notice this is beyond me). So then the Dentist fixed both the chipped tooth, cavity and re-attached part of my brace behind my teeth that was also loose. This was done in a very professional manner that I was not used to (I was used to the one in watergraafsmeer), the finish of everything feels so smooth I barely notice that something was done. The composite on the chipped part feels like part of my own tooth. During the procedure every single detail was explained, why and how. Very impressed and makes me happy going to the dentist (as far as that is possible ;)).

Inna Maksima 12 Aug 2022 - 11:51

(Vertaald door Google) Weigeren om vluchtelingen uit Oekraïne te helpen.. zei ergens anders heen te gaan (Origineel) Refuse to help to refugee from ukraine..said to go somewhere else

Marta Miklikowska 04 Jun 2022 - 21:57

(Vertaald door Google) Ik ontmoedig iedereen van TPA om twee redenen. Ten eerste is tandarts Nils van Calcar incompetent of slordig. Tijdens een jaarlijkse controle miste hij dat ik een afgebroken voortand(!) tand heb. Toen ik dit opmerkte en contact met hem opnam om dit te laten repareren, kreeg ik te horen dat ik niets had gezegd over een afgebroken tand. Hallo? Wat is het doel van een controle als we al zouden moeten weten of er iets mis is? Het is de verantwoordelijkheid van de tandarts om tijdens de controle te kijken of er iets mis is. Toen ik dit tegen de tandarts zei, heb ik gehoord dat "hij duizenden patiënten met afgebroken tanden ziet en hij ze niet allemaal kan opmerken" - dat "hij mijn tand niet meer zal repareren", en dat ik "mijn een nieuwe plek om naar toe te gaan". U wilt geen slordige en arrogante tandarts die u de schuld geeft van zijn fouten in plaats van ze te herstellen! Ik was al moe van de slechte reputatie van deze tandarts omdat mijn vriend ook een slechte ervaring had. Deze tandarts plaatste een zeer ongeschikte vulling en als gevolg daarvan kreeg mijn vriend een scheur in deze tand. Je tanden betalen de prijs voor de rommel van de tandarts, dus kies een minder slordige tandarts. Ten tweede is TPA een fabriek en is de service verschrikkelijk. Ze lijken klanten te plannen met 0 minuten ertussen. Als je 5 minuten te laat bent vanwege het verkeer, wordt je uitgescholden door de tandarts (!) Zijn tijd is kostbaar, jouw tijd niet. Elke functionele praktijk plant patiënten zo in dat er voldoende tijd voor hen is als ze een paar minuten te laat zijn. Kortom, Tandartsen Praktijk Amsterdam Jordan staat ver af van de persoonlijke aandacht en kwaliteitsservice die ze op hun website adverteren. Ook van de managers van de kliniek heb ik geen reactie gekregen op de door mij aan de orde gestelde vragen. (Origineel) I discourage anyone from TPA for two reasons. First, the dentist Nils van Calcar is either incompetent or sloppy. During a yearly checkup he missed that I have a chipped front (!) tooth. When I noticed this and contacted him to get this fixed, I was told off for not saying anything about a chipped tooth. Hello? What is the purpose of a checkup if we should know already if there is something wrong? It’s the dentist's responsibility during checkup to see if there is something wrong. When I said this to the dentist, I’ve heard that "he sees thousands of patients with chipped teeth and he can’t notice them all" 🤣 that "he will no longer fix my tooth", and that I should "find myself a new place to go to". You do not want a sloppy and arrogant dentist who blames you for his mistakes instead of fixing them! I was already weary of this dentist's bad reputation as my friend also had a bad experience. This dentist placed a very unfit filling and as a result my friend got a crack in this tooth. Your teeth pay the price for dentist's mess so choose a less sloppy dentist. Second, TPA is a factory and the service terrible. They seem to schedule clients with 0 minutes in between. If you are 5 minutes late because of traffic, you are yelled at by the dentist (!) His time is precious, your time is not. Any functional practice schedules patients so that there is enough time for them when they happen to be a few minutes late. In sum, Tandartsen Praktijk Amsterdam Jordan is a far cry from the personal attention and quality service they advertise on their website. I have not received any response to the issues I raised from the managers of the clinic either.

XX XX 31 Mei 2022 - 18:15

Deze Google-recensie is zonder tekst

Mohammed Ali Ali 30 Mei 2022 - 14:52

Niet eens 1 ster waard, slechte service van implantoloog Gert Jan de Weerd

René de Bruin 08 Feb 2022 - 18:52

2022 was voor mij het jaar om mijn gebit een grondige upgrade te geven. Na een lange zoektocht in Amsterdam ben ik bij TPA in De Jordaan uitgekomen. Allereerst de intake ervaarde ik als erg prettig, persoonlijk en professioneel bij tandarts Nils van Calcar. Uitgebreid meegenomen in het behandelplan en wat vervolgstappen zouden zijn in mijn situatie. Nog geen twee weken later een behandeling ondergaan van mondhygiëniste Hilal Kahraman Soydan (gezien de gezondheid van mijn tandvlees). Wederom zeer professioneel en prettig! En dan vandaag, 8 februari een esthetische behandeling voor één van mijn kronen. Ik leefde al jarenlang met een verkleurde kroon op mijn voortand en dit begon teveel impact te hebben op mijn dagelijkse situatie. Nils schetste eerder tijdens de intake wat ik kon verwachten qua oplossing/behandeling. Na het eerder gegeven advies ben ik vandaag deze behandeling ondergaan. Aan het eind van de sessie keek ik in de spiegel met een totaal hernieuwd beeld van mijn voortanden! In één woord, prachtig! Inschrijving bij TPA op 10 januari en vandaag 8 februari voel ik me bijna een nieuw persoon m.b.t. mijn gebitssituatie. Enorm tevreden met de professionaliteit, snelheid en kwaliteit van de behandelingen van gebit, tandvlees en zeker qua herstel van mijn kroon! Dank TPA Amsterdam, Nils, zijn assistente en Hilal!

michael cats 08 Feb 2022 - 07:58

Deze Google-recensie is zonder tekst

Michelle van Doorn 08 Apr 2021 - 17:35

Ik heb een ontzettend fijne intake gehad bij Nils. Hij neemt de tijd, legt rustig uit wat hij gaat doen en ook belangrijk: waarom die dat doet - wat een fijn gevoel geeft. Ik vond het ook prettig dat hij aan de hand van de foto's die hij had gemaakt, mij meenam in het behandelplan. Ik heb een lichte angst voor de tandarts dus zag erg tegen de afspraak op - maar ging met een heel fijn gevoel na afloop van mijn afspraak de deur uit!

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen Praktijk Amsterdam/brouwersgracht

Beste Michelle, Wat goed je review! Het is altijd fijn om terug te lezen hoe de informatie is ontvangen door de ontvanger. Een fijn gevoel krijg je niet zomaar. Ik ben blij dat de behandelplan tijdens de intake effect heeft gehad. We zien je graag de volgende keer weer in onze praktijk!

Beth Maroney 22 Okt 2020 - 22:46

(Vertaald door Google) Onlangs bezocht ik dit kantoor voor een intake en schoonmaak. Ik ben erg zenuwachtig om naar de tandarts te gaan, en ze waren aardig en geruststellend. Ze vertelden me van tevoren wat de kosten van elke stap waren. Ik ben erg blij dat ik voor deze praktijk heb gekozen. (Origineel) I recently visited this office for an intake and cleaning. I am very nervous about going to the dentist, and they were kind and reassuring. They told me the cost of each step in advance. I’m very glad I chose this practice.

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen Praktijk Amsterdam/brouwersgracht

(Vertaald door Google) Beste Beth, Bedankt voor uw bezoek en voor de 5 sterren waardering! (Origineel) Dear Beth, Thanks for your visit and for the 5 star rating!

Tymon Bökkerink 02 Sep 2020 - 09:22

Deze Google-recensie is zonder tekst

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen Praktijk Amsterdam/brouwersgracht

Beste Tymon, Bedankt voor je bezoek en voor de 5 sterren beoordeling!

stef sas 16 Jul 2019 - 10:34

Wederom fantastisch geholpen, erg blij met het resultaat een aanrader voor iedereen die om zijn gebit geeft!!

N P 07 Mrt 2019 - 09:24

Deze Google-recensie is zonder tekst

Patrick Besseling 01 Mrt 2019 - 08:54

Mohamed heeft me goed geholpen en was erg behulpzaam en flexibel!

Martijn Genet 05 Dec 2018 - 11:32

IK ben enorm te spreken over de vakkundigheid en de goede zorg die verleent is door de mondhygieniste Kristel. Ik zou het aan iedereen aan kunnen raden!

Maarten Mmijnes 15 Nov 2018 - 16:55

Oprecht een geweldige tandartspraktijk. Ze denken met je mee, geven advies en leveren fantastisch werk af. Je zou bijna zeggen dat richting de tandarts gaan leuk wordt. 😉 Thnx.

Robin Vogel 23 Sep 2018 - 20:59

Enkele maanden geleden brak mijn kroon die ik bij TPA heb laten plaatsen. Aanvankelijk kostte het enige tijd voordat ik contact kreeg met de tandartsenpraktijk. Totdat ik hier een recensie achterliet en mijn ongenoegen uitte. De manager van de praktijk heeft toen binnen een week contact met mij gezocht. Zij heeft er echt werk van gemaakt en gezorgd dat de kroon kosteloos nog binnen twee maanden na mijn klacht vervangen werd als onderdeel van de garantie. Daar ben ik erg blij mee.

Jolanda 25 Mei 2018 - 11:46

De tandarts deed zijn werk goed. Alleen toen ik de volgende Mondhygienst afspraak die maanden later stond wilde verzetten en dit binnen 24 uur deed, kreeg ik een boete van 60 euro. Berekend op een tarief van 200 euro per uur...Hoe kunnen gewone mensen dit nog betalen... Jammer dat ik hierdoor mijn betrokkenheid moest opzeggen omdat ik dit echt niet eerlijk vond. Dit zijn acties van voor de crisis tijd....

waardering
Reactie van/namens: Tandartsen Praktijk Amsterdam/brouwersgracht

Beste Jolanda, Wat vervelend dat u na het afzeggen van uw afspraak deze ervaring bij onze praktijk heeft gehad. Helaas bij mensen die kort van te voren de afspraak afzeggen zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen. Dit is geen boete maar wij moeten de gereserveerde tijd die voor de patiënt stond berekenen. Graag zou ik u willen vragen of u contact zou willen opnemen met onze praktijk zodat wij het samen nog eens met elkaar kunnen bespreken.

Vasyl Shutovskyi 04 Mrt 2018 - 15:45

Deze Google-recensie is zonder tekst

Lieke Roetman 26 Jul 2017 - 13:13

Na een vervelende ervaring bij mij vorige tandarts was dit een verademing. Alles wat er gaat gebeuren wordt duidelijk uitgelegd. Toen mijn verstandskies ontstoken was kon ik diezelfde dag nog langskomen en hebben ze hem direct verwijderd. Top service!

Sandra de Ridder 03 Okt 2016 - 14:43

complimenten TPA. kom al jaren bij jullie. Fijn dat iedere tandarts een eigen specialisme heeft, herinnerings sms je om je afspraak niet te vergeten, snelle service, koffie in de wachtkamer. Vorige week na een wortelkanaalbehandeling bij de endo tandarts werd er door andere tandarts direct een keramieke kroon gemaakt en geplaatst. Binnen een uur kon ik weer lachen.

Charlotte Robert 20 Sep 2016 - 14:15

Ik ben vandaag voor het eerst in deze praktijk geweest en ben ontzettend goed geholpen. Na 26 jaar bij de zelfde (ouderwetse) tandarts te hebben gezeten, moest ik even wennen aan de degelijke en moderne manier van werken maar alles werd mij tot in detail uitgelegd als ik vragen had. Vriendelijke en betrokken tandarts en lieve assistente. Bedankt. Ik heb vertrouwen in jullie en kom graag binnenkort weer terug voor de volgende stap.

Jasper Stronks 14 Dec 2015 - 20:44

Uitstekende tandartspraktijk. Kreeg meteen een goed gevoel bij binnenkomst en goede uitleg van wat er ging gebeuren. De tandarts denkt graag mee en is niet beroerd om alles helder uit te leggen. Aanrader!