Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
1000 EURO VOOR 1 WORTELKANAAL BEHANDELING | Page 4 | Tandarts.nl
38 berichten / 0 nieuw
Pagina 4 van 4
Re: 1000 EURO VOOR 1 WORTELKANAAL BEHANDELING
vV
Laatst gezien: 9 uur 41 min geleden
door vV do, 01/10/2008 - 13:13

tandartskosten vallen onder de regeling bijzondere aftrek ziektekosten.

gebruik de zoekfunctie eens. deze regeling is per 1 januari veranderd, maar niet per se slechter geworden, wel gemakkelijker uit te rekenen denk ik. maar uw kosten van 2007 vallen dus nog onder de oude regeling. waarmee de premies dus wel meetellen voor bepaling van het aftrekbedrag.

accra
Laatst gezien: 10 jaar 9 maanden geleden
door accra do, 01/10/2008 - 16:51

Nooit eens een bonnetje teveel gedeclareerd, een smoesje bij de belastingdienst/verzekering opgehangen of omgekeerd omdat U werd doorgeseind dat er verderop een alcoholcontrole stond, enz?

Nee, nog nooit.

Chris888
Laatst gezien: 14 uur 18 min geleden
door Chris888 do, 01/10/2008 - 19:39

Nou, nou, nou! Wil ik iedereen die nu zo van leer trekt toch vragen om naar zichzelf te kijken! Nooit eens een bonnetje teveel gedeclareerd, een smoesje bij de belastingdienst/verzekering opgehangen of omgekeerd omdat U werd doorgeseind dat er verderop een alcoholcontrole stond, enz?

Dat mensen dat doen is nog tot daaraan toe. Maar er vanuit gaan dat anderen dat (ook) wel zullen doen, alsof het normaal is, vind ik behoorlijk ranzig.

Holmes
Laatst gezien: 1 jaar 10 maanden geleden
door Holmes di, 01/15/2008 - 09:02

Nou, nou, nou! Wil ik iedereen die nu zo van leer trekt toch vragen om naar zichzelf te kijken! Nooit eens een bonnetje teveel gedeclareerd, een smoesje bij de belastingdienst/verzekering opgehangen of omgekeerd omdat U werd doorgeseind dat er verderop een alcoholcontrole stond, enz? Ook allemaal vormen van fraude, oplichterij en allemaal niet netjes.

Nee, komt niet in mij op. Er is onlangs ingebroken in mijn auto. Helaas voor de dief lag de TomTom gewoon thuis. Ik had deze op kunnen geven, maar dat heb ik niet gedaan. Ik weet dat er voldoende mensen zijn die het wel doen.

Ik hoop dan ook dat in uw geval uw verzekeringsmaatschappij er achter komt. En wil ik u ook niet horen piepen als u wordt geroyeerd en op de zwarte lijst komt te staan. U neemt heel bewust dit risico en ja: Wie zijn billen brandt................

Monique256
Laatst gezien: 12 jaar 5 maanden geleden
door Monique256 wo, 01/23/2008 - 22:04

Wij, patienten dus leken, hebben geen idee wat er allemaal gerekend wordt. Krijg het idee, omdat het voor ons toch terplekke niet te controleren is, dat er maar vanalles gerekend wordt. Zoals ik ook al hier op het forum gelezen heb, dat er "per ongeluk" dubbel is gedeclareerd! Ook ik heb een wortelkanaalbehandeling ondergaan en een elle lange rekening van € 465 gehad, dus valt nog mee vergelijken hier op het forum gelezen te hebben.
Alleen heb een vraag, bij mij is o.a. E04 op de rekening gezet, toeslag instrumentarium. Dit heb ik hier op het forum nergens op een rekening zien staan.
Is deze code en 41 euro voor niets in rekening gebracht bij mij?
Gezien de conflicten die ik telkens heb met mijn tandarts: 10 foto's maken voor 2 vulligen in 2 kiezen, een kroon die net 7 maanden zat en een ontsteking in een wortel (toen niet goed uitgevijld), heeft ie open gemaakt, wortelkanaalbehandeling gehad, daarna wilde hij de kroon eraf halen en probeerde mij een brug aan te smeren. Nou, heb de kroon (gaatje) weer dicht laten maken (tegen zijn zin in!) en zit nu al 4 jaar, prima en heb nooit meer last gehad. Ze willen ons steeds maar meer aansmeren om in rekening te kunnen brengen. De tandarts wordt agressief als ik het ergens niet mee eens ben, zoals met kroon eruit halen en teveel foto's maken. Wat heb ik toch een bewondering voor de oude tandartsen van vroeger, die kiezen vulden zonder maar een foto te maken!

vV
Laatst gezien: 9 uur 41 min geleden
door vV do, 01/24/2008 - 08:14

eeehh, waarom quote je een tekst van iemand anders, zonder verdere vraag of zo??

Ja idioot he.
aminlelieveld
Laatst gezien: 3 jaar 12 maanden geleden
door aminlelieveld do, 07/14/2016 - 14:02

Ja idioot he.

Ik heb het zelfde. Tandarts gaf een kosten begroting van ongever 600 euro. Ik gaf acc, alleen waren vergeten te zeggen dat het intotaal 1200 ging kosten.

Dit zijn de werkelijke criminelen. Niet die boefjes die op straat hangen.

Pagina 4 van 4