Afgelopen donderdag (2 dagen geleden) is mijn verstandskies linksonder getrokken. Wat een behandeling van 15 minuten zou zijn, werd er een van 35 minuten omdat ze mijn kies niet los kregen. Ze hebben dus flink zitten trekken duwen en boren. Direct na het trekken, tijdens het hechten voelde ik ineens iets prikken in mijn tong. Ik dacht nog even dat ze de naald van het hechten in mijn tong hadden geprikt, of ik de hechtingsdraad voelde. 1 dag later zie ik dat dit een stuk bot (of kies?) Is wat uitsteekt. Ik kan bijna niet slikken omdat het zo mijn tong aan het irriteren is. Ik heb dingen gelezen over splinters, maar dit zit muurvast. Is het normaal om dit direct na je behandeling te voelen en wat is dit precies? En nog belangrijker: hoe kan dit opgelost worden?
Hierbij nog een foto van de…
Waar gezaagd wordt.... u…
Uw kies zit in een tandkas( bot),. Nadat de kies getrokken is blijft de scherpe tandkas achter. Daaroverheen wordt uw tandvlees gehecht. Soms is de tandkas zo scherp dat het door de gehechte tandvlees snijdt. Mogelijk laten corrigeren indien het te veel ongemak geeft.
Waar gezaagd wordt.... u…
Uw kies zit in een tandkas( bot),. Nadat de kies getrokken is blijft de scherpe tandkas achter. Daaroverheen wordt uw tandvlees gehecht. Soms is de tandkas zo scherp dat het door de gehechte tandvlees snijdt. Mogelijk laten corrigeren indien het te veel ongemak geeft.
Bedankt. Ik ga er maandag naar laten kijken. Zouden ze dan de hechtingen eruit halen om vanuit daar te kijken of een nieuw stukje openmaken?
Ik zou via de bestaande…
Om hierop terug te komen, er…
Is dit inderdaad nog een stuk kies of wortel? En is dit makkelijk te verwijderen?
Kan ik zo niet zien…