Kaakbot verlies ?

Author:
daisy3295
Posted:
do, 02/02/2023 - 20:26
Wat is dit ?

Mijn oude tandarts heeft hier nooit is van gezegd.
Kreeg deze foto’s voor de nieuwe tandarts doorgestuurd.

Groetjes
Attach
Tandarts_Richa…

De verstandkies begrijp ik maar zijn de andere kiezen niet gevuld, eventueel met een wortelkanaal behandeling, en ook getrokken?. De verstandkies rechtsonder zou ik ook verwijderen. Bent u een tijd niet op controle geweest.
za, 02/04/2023 - 12:59 Permalink
vV

een dergelijke foto is niet echt geschikt voor beoordeling van het kaakbot op die locatie (zowel onderfront als bovenfront). Hier moet je echt een solofoto van maken met beter detail. Ik denk dat er daar niet veel loos is. voor de rest is mijn advies alle verstandskiezen eruit. maakt het beter schoon te houden, waarmee de toekomstverwachting voor de rest beter wordt.
za, 02/04/2023 - 17:03 Permalink
vV

dank je Richard. En extra advies: BW foto's maken, voor beter detail cariës. 24 en 25 , en 37 en 47 lijken ook gaten in te zitten, maar door overlap en veel ruis (grove korrel zeg maar) op deze foto geen helder beeld.
Wanneer is de laatste controle geweest en zijn er voor t laatst foto's gemaakt voor deze OPT?
ma, 02/06/2023 - 12:51 Permalink
Tandarts_Richa…

Zou kunnen maar daarom extra solo x-foto voor de zekerheid. Half jaar geleden...waren de gaten toen niet zichtbaar.... wat heeft u daarna gedaan om zulke gaten te maken.. Heb cliënten gehad waar het zo snel ging... maar dan doe je wel je best met verwaarlozen.
ma, 02/06/2023 - 22:18 Permalink