Ik ben de weg kwijt in dit forum

Author:
Newtan
Posted:
wo, 09/28/2022 - 18:40
Vroegah, een jaar of zeven/acht geleden was ik best actief op dit forum. Nu ik hier rond kijk mis ik een duidelijke index met alle onderwerpen. Ben ik nou de enige?

Je komt als geinteresseerde binnen op een pagina waar veel info kant en klaar op staat. En waar maar een paar onderwerpen gewoon direct aangeklikt kunnen worden. Maar is de rest ergens onder een niet zo handige knop weggestopt? Ik bedoel, de interface ziet er gelikt uit. Maar de inhoud is ergens verstopt.

Ik keek (jaren geleden) altijd bij 'actieve onderwerpen'. Maar daar staat niet echt heel veel, vergeleken met hoe vol het ooit was.
Verder: ergens zag ik de vraag: 'hoe start ik een nieuwe post?'
Als je bij Offtopic kijkt, dan zie daar allerlei pogingen van mensen om een vraag te stellen. Dat kan er op wijzen dat ik niet de enige ben die de weg kwijt is.

Het internet is groot zat hoor, je hoeft je niet te vervelen. Maar gaat het wel goed hier?

Frank
@ikke@

Dat ik, met de vraag hoe open je een nieuwe post. Ik vindt het ook niet echt duidelijk. Is inmiddels gelukt om een post te openen. en nu hopen dat iemand raad weet.
do, 09/29/2022 - 14:33 Permalink
juthambitzs

Ik snap je punt volledig. Misschien is het een idee voor het moderatieteam om feedback te verzamelen en aanpassingen te overwegen. Aan de andere kant, als je even een pauze wilt nemen van het forum, heb ik onlangs een interessante site gevonden die wellicht wat ontspanning kan bieden. Bekijk eens Sweet-bonanza-slot.net voor een beetje afleiding. Maar ik hoop wel dat dit forum snel verbetert
wo, 10/25/2023 - 17:33 Permalink