implantaten 3 gemiste tanden

Author:
raro
Posted:
do, 03/03/2022 - 22:33
ik heb diverse offertes opgevraagd voor het plaatsen van 3 implantaten met tand bij mijn huidige praktijk mond en zo in scharn maastricht.
Ik sloeg achterover van de prijs 5600€.
Nu heb ik ook al prijzen zie voorbijkomen van 3600 €.
Als leek weet je natuurlijk niet of je de juiste zaken met elkaar vergelijk.
Ik woon in maastricht.
Wie heeft in maastricht en omgeving ervaring met betrouwbare klinieken waar ik eens een offerte zou kunnen opvragen voor een goed vergelijk te hebben.
Tandarts_Richa…

Als indicatie geef ik altijd 2-2500 Eur per compleet kroon plus implantaat. Nederlands kwaliteit. kroon en bijv Strauman implantaat. Er zijn goedkope varianten. Implantaat klinieken strooien met aanbiedingen, Chinese kwaliteit?.. Je hoeft niet altijd in een nieuw Mercedes te rijden. een 10 jaar oud Renault kan ook prima als vervoer middel fungeren. Dus als u wilt vergelijken doe dan een vergelijk v dezelfde materialen. Ik snap dat u achterover slaat bij het horen v d prijzen maar besef dat wij in Nederland vergeleken met andere landen in Europa een v d goedkoopste tarieven hebben. U zoekt ook naar het meeste gemak in uw mond ter vervanging van wat verloren is gegaan, Een Rolls Royce. U kunt ook vragen naar een Frame prothese, een uitneembare voorziening. Kaal ongeveer 1000 Eur. per kaak. Tja welk luxe gunt u uzelf. In Maastricht ken ik Tandarts Royakkers. Hij is een prima Tandarts die kwaliteit nastreeft. Maar schrik niet v d begroting. Het is een top kliniek. Ik noem zijn naam omdat ik hem ken. Maar er zullen ongetwijfeld misschien zelfs betere/ goedkopere tandartsen zijn. Ik ken ze helaas niet omdat ik niet in die regio zit. Als ik een implantaat nodig zou hebben dan laat ik het door Pieter Avondrood in Breda doen. Hij is een parodontoloog en Top in implantaten. Of de kaakchirurgen in Breda. Het maakt niet uit waar ik naartoe zou moeten rijden maar alleen zij mogen in mijn mond "sleutelen". Het hoeft niet zo te zijn maar U kent de gezegde, "goedkoop is......".
vr, 03/04/2022 - 08:17 Permalink