Graag informatie mbt tandarts op afbetaling.

Author:
nananana
Posted:
di, 02/15/2022 - 12:22
Beste allemaal,

Ik hoop dat dit bericht gepast is op dit forum. Het is best moeilijk om informatie te vinden of antwoord te krijgen mbt deze vraagstelling.

Dit bericht plaats ik namelijk voor mijn moeder. Helaas heeft zij erge mond problemen (vooral het bovengebit). Door erge financiële problemen heeft zij dit jaren achterwegen gelaten om het gebit bij te houden( ook heeft het er mee te maken dat mama vroeger bij een tandarts is geweest die haar echt veel pijn heeft gedaan en ik denk mede hierdoor en het financiële plaatje plus een stukje schaamte dat dit door de jaren heen op ze beloop is gelopen). Alleen ik merk echt dat ze veel pijn heeft en ik wil der echt heel graag helpen haar hierbij bij te staan.
Alleen is bij mij het financiële plaatje ook niet heel best om volledig alles in 1 x te betalen. Ik ben al bij een aantal tandartsen geweest inc. Mijn eigen tandarts, alleen die willen helaas niet helpen om het b.v per maandelijkse overschrijving of etc. Te kunnen financieren.

Heeft er iemand een idee of advies hoe ik dit voor mijn moeder kan oplossen of iemand kan vinden die hier wel voor open staat? Het maakt me totaal niet uit wat te kosten zijn, zolang mama maar kan geholpen worden.

Ik hoop dat jullie mijn iets meer van informatie kan verzien.


Bedankt alvast.

Gr. Nana.
Tandarts_Richa…