Verwaarloosd gebit herstellen.

Author:
arnotb
Posted:
zo, 01/23/2022 - 10:42
Wegens omstandigheden heb ik mijn gebit jarenlang verwaarloosd.
Op dit moment ben ik opzoek naar informatie voor een herstel behandeling en de kosten die daar aan verbonden zijn
Bij voorkeur in de regio Breda of een andere locatie in Brabant.

Met vriendelijk groet,'
Arno
Tandarts_Richa…

Hi Arno, voordat bepaald is wat er gedaan moet worden en wat jij wil, afhankelijk wat kan, is dat niet te zeggen. Een en ander afhankelijk v jouw budget. Wij kunnen heel veel. Zelfs als je een kunstgebit zou hebben kunnen wij met implantaten een vaste constructie maken, afhankelijk v hoeveel bot er nog is om implantaten in te zetten, zodat er geen losse voorzieningen meer in de mond zou zijn. Mijn advies , indien mogelijk financieel, nooit een kunstgebit nemen. Zie alle ellende in dit forum beschreven, uitzonderingen daargelaten. Ken zelf niemand in Breda. Maar wel in Made en Teteringen. Ikzelf in Dinteloord.....Maar ja Tandarts Richard is de slechtste tandarts in Nederland. Vind/zoek iemand waar je je vertrouwen in kunt schenken. Je vertrouwen zal niet beschaamd worden. Bepaal wat je budget is.... Ook in termijnen, een meer jaren plan, is veel te herstellen, maar eerst consolideren. Geen gaten en geen ontstekingen. Wat heb je er voor over. Verhoog je verzekering tot maximaal als je al weet dat er kosten komen. Helaas weigeren verzekeraars dan vaak een aanvraag. Logisch een brandend huis verzekeren zou niet verstandig zijn. Vind iemand waar je een goed gevoel bij hebt. Angst voor de tandarts is tegenwoordig niet meer nodig.
zo, 01/23/2022 - 12:18 Permalink