Kroon afgebroken

Author:
Jody08
Posted:
ma, 01/10/2022 - 19:17
Binnen 1 jaar tijd zijn er twee verschillende hoeken van mijn kroon afgebroken waarvan ik de eerste reparatie zelf moest betalen. Nu dus de andere hoek afgebroken. Nu ben ik bang dat de tandarts het op tandenknarsen gaat gooien omdat ik met de kroon ook twee keer terug ben gekomen om hem bij te laten slijpen nadat ik erge pijn kreeg (wat ik ook allemaal zelf moest betalen en waarvan de oorzaak tandenknarsen zou zijn). Terwijl ik met mijn eigen kies nooit tandenknars problemen had. Waar sta ik in dit verhaal als hij gaat beweren dat ik de kroon zelf kapot bijt? En kan dat überhaupt?
Tandarts_Richa…

Wat zou de oorzaak kunnen zijn. Het gaat niet vanzelf. Knarsen is vaak een reactie op stress. Wat vroeger niet was kan er nu zijn. Vindt U het de schuld v d tandarts. Moet hij het consult betalen, moet het gratis zijn, en waarom. Ik proef in deze vraag dat u vindt dat u niet voor de kosten hoeft te betalen. Door stress kunt u het kapot bijten, dat gaat onbewust. Maar welk reden dan ook, er zijn vele redenen waarom bepaalde kiezen slijten/kapot kunnen gaan. Aan de tandarts het uit te zoeken en op te lossen. Soms meerdere keren onderzoek om uiteindelijk tot de oplossing te komen. Moet de tandarts niet betaald worden voor de tijd en expertise. Als u gekozen hebt geen verzekering af te sluiten voor tandheelkundige kosten of een te kleine verzekering zult u navenant de kosten van behandelingen moeten betalen. Het gaat niet gratis. Hoe oud is de kroon, waarom is de kroon gemaakt. Wat is de oorzaak van breuk.....Veel onbekende factoren in deze vraag. Hoe staat u in dit verhaal als hij wat dan ook gaat beweren....Tandenknarsen of ander reden...U betaalt voor zijn inspanning u van uw probleem af te helpen. Hij doet dat niet gratis. Als u een verzekering heeft kunt u voor het verzekerde bedrag daar verhaal halen.
ma, 01/10/2022 - 22:09 Permalink
Tandarts_Richa…

Ik vind elke keer al te veel maar shit happens. Belangrijker : wat is de oorzaak. Er zijn grote krachten nodig om een kroon kapot te krijgen. Ik heb een afspraak met mijn laboratorium dat als een kroon binnen korte tijd na plaatsing breekt, de kroon gratis over gemaakt werd. maar dat heeft niet iedereen. Wat voor kroon is het..welk materiaal. Nederlands of chinees fabrikaat.
di, 01/11/2022 - 21:03 Permalink