Ontstoken lipband?

Author:
Eveliene
Posted:
vr, 07/02/2021 - 19:54
Ik zet hem hier ook maar want kan nergens mijn andere vinden.
Ik zag net dus een bultje op mijn lipband. Het leek een blaar en deed niet zeer. Ik heb er een naaldje ingestoken en nu ziet het er uit als foto 2.
Wat kan dit zijn, moet ik mij zorgen maken? Ik ga maandag op vakantie en heb dus geen tijd om naar de tandarts te gaan.
Wie o wie weet wat dit is.
Alvast bedankt
Attach
Tandarts_Richa…

Vervelend maar bij twijfel altijd de tandarts raadplegen. Niet zelf doctoren. Geen tijd is een kwestie v prioriteit. Als u nu bij mij in de stoel zou zitten zou ik het beter kunnen beoordelen dan nu v e foto. Hoe is het ontstaan/ hoe lang/ misschien beschadiging door eet gerij ....... Zou het een Afte kunnen zijn. ( https://www.thuisarts.nl/aften-0/ik-heb-aften) . Vakantie stress kan dat activeren. Heeft u wel meer last v aften. Dit is het eerste wat aan de hand v deze foto bij mij opkomt maar kan het niet met zekerheid zo stellen. Ik zou dan adviseren het eerst aan te kijken. Bij verergering of aan houden de tandarts nogmaals raadplegen. Hoop dat u hier iets aan heeft en als u de dienstdoende tandarts niet raadpleegt prettige vakantie.
za, 07/03/2021 - 17:52 Permalink
Eveliene

Als antwoord op door Tandarts_Richa…

Bedankt voor het antwoord. Ik heb de mail gemist waarin een reactie op mijn vraag beantwoord is gemist.
Moet ik het nog een weekje aankijken of morgen dan toch maar de tandarts bellen?
Het ziet er nu zo uit als de foto weergeeft...
Misschien is het normaal als het wat dikker is. Welke andere opties kan de tandarts geven als diagnose?
Attach
zo, 07/11/2021 - 18:35 Permalink