Antwoord op advies tandarts

Author:
djeena
Posted:
zo, 06/20/2021 - 08:42
Goedemorgen,

Ik loop wat te tobben met mijn gebit, ben onhandig momenteel en veroorzaak zelf ook pijn met bv ragers etc.
Ik heb daarom een aantal topics op dit forum. Ik krijg een antwoord van de tandarts. Ik reageer daarop. Als ik het antwoord heb geplaatst zie ik bovenaan staan: het antwoord wordt eerst bekeken door de moderator en dan geplaatst. Volgens mij gaat dat niet goed :-) want ik zie nog geen 1 antwoord van mij terug. Ook niet van een poosje geleden. Dan komt het over alsof ik er niet meer op reageer en dat is zeker niet zo. En soms heb je nog een vraag maar die is dan niet te zien.

Groet Djeena
Tandarts_Richa…

Goed dat u dat aangeeft.. Gelukkig bent u nu wel doorgekomen.De vraag spelen wij door naar de moderator.Hoop dat hij een antwoord voor u heeft. Reacties geef ik op recente vragen, indien ik er "iets"v denk af te weten. "oude"acute vragen ...tja dat vind ik dan te laat om te antwoorden. Geef pas sinds kort antwoord.
zo, 06/20/2021 - 11:18 Permalink
Owkeyz

Ik heb laatst ook een bericht geplaatst, na een behulpzame reactie wou ik weer reageren met een bedankje en hoe het nu gaat.. kreeg dezelfde melding als jou en mijn reactie is helaas nooit geplaatst.. Ben benuwd of deze reactie wel geplaatst wordt ;)
wo, 06/30/2021 - 19:00 Permalink