Afscheid

Author:
Lieneke
Posted:
do, 04/01/2021 - 18:54
Hallo allemaal,

Dinsdag heb ik de eigenaar van deze site gemaild dat ik afscheid ga nemen van deze site. Het is de derde eigenaar van deze website die ik op rij mee heb gemaakt. Ik ben namelijk al zo'n twintig jaar betrokken maar ik ga er nu echt mee ophouden. Mijn rol was om vragen te beantwoorden en om webteksten te schrijven. Voorheen had ik een wat grotere rol als beheerder, was er naast dit forum ook nog een mondhygienistenforum dat helemaal van mij was en hadden we een hecht team van tandartsen, mondhygienisten en anderen die moderators waren. Ik denk dat het tijd is voor een nieuwe groep jonge mensen.

Ik bedank bij deze de mensen van deze site en de gebruikers voor de mogelijkheid om jullie te helpen. Ik heb er veel van geleerd.

Succes verder en blijven poetsen!
Lieneke
vV

succes met waar je mee bezig bent/blijft en nog gaat doen!
Ik doe hier ook nu al niet zo veel meer, en dat zal alleen maar minder worden. Andere zaken die mij bezig houden. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar betrokken vrijwilligers kan vinden om voor continuïteit en mn ook redelijk vlotte beantwoording te zorgen.

za, 04/03/2021 - 14:48 Permalink
TeamTandarts.nl

Als beheerder van Stichting Dental Promotion Europe waaronder het platform een onderdeel is, danken we Lieneke voor haar trouwe en jarenlange bijdragen aan de site. Inmiddels is het platform voor een groot deel vernieuwd en zal komende week ook het Forum in een vernieuwd en verfrissende stijl worden geherintroduceerd. Op dit moment al werken een tiental studenten tandheelkunde en mondzorgkunde mee op dit forum om zoveel mogelijk antwoorden of adviezen te geven op mondgerelateerde vragen. We wensen je veel succes met alles dat je gaat doen.

do, 04/08/2021 - 10:57 Permalink