Tandvlees problemen

Author:
Iemand2021
Posted:
za, 03/13/2021 - 23:14
Hallo

Ik lijk tandvlees problemen te hebben.
Soms rare plekken die komen en gaan, zoals foto 1 en 2.

En na een hap van een lauw/warm croissantje, meteen kapot tandvlees.

Wat kan het probleem zijn?
Attach
Chris888

Ik heb ook van dat littekenweefsel en regelmatig meer geïrriteerde plekken op de zijkant van mijn tong. Dat komt omdat ik in mijn slaap vaak mijn tong tegen mijn kiezen aanzuig. Die irritatie gaat een beetje op en af. Wordt niet almaar erger dus. Maar als je je zorgen maakt zou ik tandarts of huisarts bezoeken. Als het niks is en je wordt gerustgesteld is het ook goed toch! Ik zou niet met zorgen rond blijven lopen, zonde van je energie.

Dat bloedplekje komt denk ik omdat je op je wang gebeten hebt.

ma, 03/29/2021 - 19:02 Permalink
Chris888

Als plekken komen en gaan zou ik me er niet al teveel zorgen over maken, maar misschien is je weerstand wel wat laag? Daar denk ik aan omdat er van die geïrriteerde plekken ontstaan. Misschien kun je daar zelf nog wel wat invloed op uitoefenen door gezonde voeding, voldoende slaap, nauwelijks alcohol, niet roken, enz.

vr, 04/02/2021 - 10:57 Permalink
Iemand2021

Als antwoord op door Chris888

[quote=Chris888]<p>Als plekken komen en gaan zou ik me er niet al teveel zorgen over maken, maar misschien is je weerstand wel wat laag? Daar denk ik aan omdat er van die geïrriteerde plekken ontstaan. Misschien kun je daar zelf nog wel wat invloed op uitoefenen door gezonde voeding, voldoende slaap, nauwelijks alcohol, niet roken, enz.</p>[/quote]
Bedankt voor je reactie.

Ik heb dinsdag een afspraak met de mondhygiënist.

Maar ik ben bang dat ik iets ergs onder de leden heb, ben al maanden niet fit.

Volgens mij zijn mijn speekselklieren ook opgezwollen. En mijn tong zit dikke aanslag op.

Attach
zo, 04/04/2021 - 22:55 Permalink