13 berichten / 0 nieuw
Pagina 2 van 2
voor behandeling door een cbt
tadeloos
Laatst gezien: 1 maand 2 weken geleden
door tadeloos wo, 10/14/2020 - 17:36
(Reply to #11)

Ik ben je dankbaar voor je antwoorden, maar vind je laatste antwoord spijtig en het klinkt mij in de oren als jaloers.

Hun site is keurig, bevat uitleg en ook duidelijk de kosten van e.e.a. Ik ken geen enkele tandarts die BIG registraties op hun site heeft staan.

Voordat ik bij hun kwam, kwam ik bij een andere tandarts, en die was ook van plan om immediaat om te ztten in klikgebit. Youtube staat vol met demonstratiefilmpjes over het klikgebit, waarin men dit doet. Overigens heeft Vink niet hard gesteld dat zij dat doen, het is hoe het aan mij verteld is, of het echt zo gaat en de details weet ik niet.

Het komt op mij over als een tandarts die jaloers is dat andere mensen een grotere praktijk en meer succes hebben, én positieve klantreviews, sorry.

Erg oncollegiaal ook. Het zegt wat over karakter.

Tot zover. Zoals ik al aangegeven had, was het niet mijn bedoeling hier een vink-review van te maken.

voor behandeling door een cbt
vV
Laatst gezien: 2 dagen 4 uur geleden
door vV do, 10/15/2020 - 12:13
(Reply to #12)

dat mag zo gezien worden... ik ben in ieder geval niet jaloers op grotere praktijken, dat is voor mij geen maat van succes (alleen maar van heel veel zorgen en vaste lasten ).

Maar goed, als verder alles helder is , zit mn werk erop.
succes met het vervolg.

Pagina 2 van 2