Extreem veel pijn aan mijn voortand

Author:
Denice1992
Posted:
zo, 09/13/2020 - 10:59
Ik ben radeloos.
Ik heb net zojuist de weekend tandarts gebeld /spoedlijn.
Ik heb een kloppend gevoel in mn voortand, als ik er op druk of tik dan vlieg ik tegen t plafond aan van de pijn. Ik kan niet normaal mijn mond open doen zonder pijn en ik kan niet eten.

Daarnaast is dus t probleem dat ik in quarantaine zit. Sowieso tot ik de uitslag krijg van de corona test (deze krijg ik morgen pas) dus woensdag hoor ik dan de uitslag.

Ik kan niet gehelopen worden... omdat ze dan van allerlei maatregelen moeten nemen, wordt er vervolgens aan de telfoon gezegd.

Ik ben ten einde raad. Er is toch wel iemand die ik kan contacteren in geval van nood? Ik zit hier huilend op de bank. En zeggen maar dat ik het moet oplossen met ibuprofen en paracetamols.. Dat heb ik allang geprobeerd zonder enig succes. Ik heb ook alle thuis middeltjes geprobeerd zoals zout oplossing en kruidnagel olie.

Niks helpt meer ... ik verga van de pijn en niemand kan me helpen? Als dit een wortelpuntonsteking is (wat ik duidelijk vermoed) en ik wacht lang op een behandeling ... dan gaat t naar de rest van mijn gebit.

Lekker zo dan, dus mensen die misschien corona hebben mogen maar pijn lijden , vindt dit persoonlijk echt niet kunnen....

Ben echt ten einde raad.
vV

de tandarts moet erop ingericht zijn om die extra maatregelen te kunnen nemen. Indien niet mag er niet zomaar behandeling zeker bij spoed geweigerd worden. Dan moeten zij zorgen voor een adres die wel kan helpen. Klinkt naar mij toe alsof ze precies weten wat er moet maar geen zin hebben in het extra werk en zo wat et kost die maatregelen door te voeren. Er waren op het hoogtepunt een aantal verspreide centra die besmette mensen behandelden. Sinds enige tijd moeten de gewone tandartsen dit weer zelf doen. Er is geen enkel excuus voor hen denkbaar dit te weigeren.
ma, 09/14/2020 - 12:17 Permalink