Essix Retainer

Author:
Demi88
Posted:
do, 06/18/2020 - 15:08
Is het erg als de Essex retainer aan de boven kant van de tanden, de tanden niet helemaal bedekt? Maar dat nog een stuk van de tanden vrij is van het bitje? Is dat van invloed op de werking? Of maakt het geen verschil?

Ik zie namelijk dat bij mij het niet helemaal aansluit aan de bovenkant en zelfs een beetje scheef over de tanden staat.. Maar dat bij vriendinnen de retrainers de contouren van de tanden volgt of zelfs tot net boven de tandrand uit komt.
Attach
BeugelI

Hi, ik zie dat nog niemand gereageerd heeft, maar toch ben ik hier inderdaad ook wel benieuwd naar. Zelf heb ik ook zo’n doorzichtige nachtbeugel als op de foto. Bij mij komt het plastic van het bitje ook halverwege mijn tanden (wat er ook eigenlijk ook een beetje gek uitziet en ervoor zorgt dat het juist meer opvalt als je hem in hebt), terwijl veel andere mensen die ik ken het plastic hebben doorlopen tot helemaal bovenaan de tanden. Nu vroeg ik me inderdaad ook af of iemand misschien weet waarom hier een verschil in is? En waarom dan? Alvast bedankt voor de reactie!
ma, 09/07/2020 - 00:21 Permalink