Invisalign

Author:
S.J.
Posted:
di, 06/02/2020 - 15:12
Beste mensen,

Ik heb de onzichtbare beugel. Mijn beugels waren op een gegeven moment zoek in jan. Toen heb ik na 5 mnd in mei weer gebeld en een afspraak gemaakt. Er zijn nieuwe fotos gemaakt en ik kreeg attachments op andere plekken dan voorheen. Ik vond het raar, maar het kan. Dus ik heb het filmje opgevraagd om te kijken of het resultaat hetzelfde zal zijn. Dezelfde dag heb ik het vergeleken met het filmpje waarvoor ik goedkeuring had gegeven. Het klopte niet. Ik heb het gemeld en het filmpje is nu ineens hetzelfde. Ik vraag me af of ik gek ben of kan er gesjoemeld worden met die fimpjes waarvoor wij ons moeten inloggen op de site en het dan alleen te zien krijgen. Ik heb mooie voortanden en nu ga ik een spleet krijgen om.mijn spleet aan de zijkant van mijn gebit weg te krijgen. Dit is vreemd. Sinds donderdag loop ik te piekeren hierover en heb er slapeloze nachten van. Ik heb 2800 euro betaald uit eigen zak.

Ik Hoor graag of het onmogelijk/mogelijk is.
aliciawinter

Je mag altijd tegen je tandarts in gaan en een andere strategie aanvragen, of zelfs eindstand van je tanden. Het zijn JOU tanden. Daarentegen zal ik wel naar hun adviezen luisteren daar zij beter weten wat goed is voor je gebit. Maar jij bent de klant en betaalt, dus jij hebt het voor het zeggen. Als je na de eerste ronde nog niet happy bent met je tanden dan mag je altijd onder garantie meer sets vragen om het te verbeteren (ik heb dat moeten doen, 1 tand stond nog niet goed)

Ik vond www.toothyperfection.com een handige informatie site. Wanneer je weer begint dan raad ik je aan om een aantal handige producten te kopen zoals een verwijderhaakje (beschermt je nagels! Korte en lange!) alsook de chewies.

Veel succes!
za, 09/05/2020 - 04:51 Permalink