Ortoclear

Author:
Rick Verhees
Posted:
za, 05/30/2020 - 11:14
Hallo allemaal,

Ik heb me net aangemeld op het forum omdat ik een vraag heb over Ortoclear.
Ben al een tijdje me aan het inlezen over onzichtbare beugels en kwam toen Ortoclear tegen.
De site ziet er wel redelijk betrouwbaar uit alleen heb ik ergens mijn twijfels, juist omdat ik nergens een review tegenkom (behalve op hun eigen site)

Omdat ik hier wel een afspraak wil maken ben ik toch benieuwd of hier mensen zijn met ervaringen?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Gr. Rick
aliciawinter

Het merk maakt niet uit eigenlijk, want ze worden allemaal op dezelfde manier gemaakt en vaak ook door dezelfde machine! Het belangrijkste is of je je tandarts vertrouwd en je een goede ervaring hebt. Als je tanden na de eerste ronde nog niet goed zitten dan is er de garantie dat je extra sets mag bestellen. Dit is natuurlijk afhankelijk van hoe snel je tandarts dit waarneemt en dan de nieuwe scan en bestelling doet. Invisalign was het eerste grote merk, alle andere zijn goedkoper maar eigenlijk vrij hetzelfde. Ik had zelf Invisalign en bij mij moest het 1x gecorrigeerd worden (kreeg er 10 nieuwe bij).

Ik vond www.toothyperfection.com een handige informatie site. Wanneer je eenmaal begonnen bent dan raad ik je aan om een aantal handige producten te kopen zoals een verwijderhaakje (beschermt je nagels! Korte en lange!) alsook de chewies.

Veel succes met je keuze!
za, 09/05/2020 - 04:49 Permalink