druk / gevoelloosheid in tand

Author:
Rokro
Posted:
di, 08/11/2020 - 00:06
Goedenavond,
ongeveer anderhalve maand geleden heb ik perongeluk op iets hards gebeten met mijn achterste kies, rechts boven.
Ik kreeg toen een plotse pijn scheut, en ik hoorde het knarsen.
De pijn ging snel weer weg, en ik heb toen mijn tandarts even laten kijken.
Hij zag niets.
Ongeveer twee weken later voelde ik tijdens het eten oppeens weer zo'n pijnlijke steek, en heb toen opnieuw een afspraak gemaakt.
Hij heeft een foto gemaakt, en zag nogsteeds niets.
nog eens twee weken later had ik oppeens een raar gevoel in mijn tand toen ik water meloen aan het eten was.
Bij het kauwen voelde ik in mijn tand een soort druk, die erger werd als ik kauwde.
Na een tijdje kauwen werd die tand ook "gevoelloos" en het was een hele onaangename ervaring.
Een lichte druk bleef de rest van de dag.
Vandaag, weer twee weken later, ervaarde ik weer hetzelfde bij het avond eten.
Bij het kauwen op een stevig stukje vlees begon ik een druk in mijn tand te voelen,
die ook nu weer lichtjes achter blijft.
Wat zou dit kunnen zijn?
Mijn tandarts ziet namelijk niks, volgens hem.
Saria

Goedenavond,
ongeveer anderhalve maand geleden heb ik perongeluk op iets hards gebeten met mijn achterste kies, rechts boven.
Ik kreeg toen een plotse pijn scheut, en ik hoorde het knarsen.
De pijn ging snel weer weg, en ik heb toen mijn tandarts even laten kijken.
Hij zag niets.
Ongeveer twee weken later voelde ik tijdens het eten oppeens weer zo'n pijnlijke steek, en heb toen opnieuw een afspraak gemaakt.
Hij heeft een foto gemaakt, en zag nogsteeds niets.
nog eens twee weken later had ik oppeens een raar gevoel in mijn tand toen ik water meloen aan het eten was.
Bij het kauwen voelde ik in mijn tand een soort druk, die erger werd als ik kauwde.
Na een tijdje kauwen werd die tand ook "gevoelloos" en het was een hele onaangename ervaring.
Een lichte druk bleef de rest van de dag.
Vandaag, weer twee weken later, ervaarde ik weer hetzelfde bij het avond eten.
Bij het kauwen op een stevig stukje vlees begon ik een druk in mijn tand te voelen,
die ook nu weer lichtjes achter blijft.
Wat zou dit kunnen zijn?
Mijn tandarts ziet namelijk niks, volgens hem.


nog een onbekwame tandarts. Schandalig. Ik zou voorlopig zacht voedsel eten, en ondertussen een second opinion afspraak proberen te maken.
ma, 08/17/2020 - 21:50 Permalink