Klein spleetje ontstaan op 2 maand

Author:
Jhonn
Posted:
vr, 07/31/2020 - 22:42
Hoi!

Ik heb van kleinsafaan een beugel gehad. Op mijn 16 is die eraf gegaan, en sinds toen heb ik altijd een draadje binnensmonds gehad, zodat de tanden niet weer scheef zouden groeien.

Sinds kort merk ik bij de voorste tanden dat ik ter hoogte van het tandvlees van die 2 tanden een spleetje heb, die spleet loopt niet door tot onder. Ik maak me dus behoorlijk zorgen, is dit natuurlijk? Zoja, trekt dit natuurlijk weg of is mijn gebit scheef aan het groeien?

https://ibb.co/M6CFwM8

Gek genoeg was dit 2 maand geleden helemaal niet zichtbaar op foto's. Maar nu is het er dus wel. Ik vraag het liever hier dan bij een tandarts te gaan die natuurlijk er zeker geld zal willen uitslaan i.p.v me raad re geven.
Attach
vV

behalve kwaliteit ervan zie ik geen essentieel verschil tussen beide foto's, dus ik begrijp niet goed waar je op doelt. Overigens zal een tandarts geen slaatje willen slaan uit je bezoek, maar gewoon wel het honorarium willen ontvangen waar hij recht op heeft. Hij maakt immers ook kosten op het moment dat hij tijd voor je reserveert. Ik vraag mij af of de relatie met je tandarts wel is zoals hij moet zijn, namelijk op basis van wederzijds vertrouwen. Is dat er niet (wat ik proef uit je tekst) is het wellicht tijd voor een ander, waar je het vertrouwen wel hebt, of tijd voor een gesprek om je gebrek aan vertrouwen, en de reden waarom dat er is aan de rode te brengen.
wo, 08/05/2020 - 12:21 Permalink