Op zoek naar Tandarts omgeving Druten

Author:
Jea1967
Posted:
wo, 07/01/2020 - 08:38
Hallo
Wegens verhuizing ben ik op zoek naar een tandarts omgeving Druten.
Ik heb een probleem met verdovingen, die bij mij niet standaard doen wat ze moeten doen. Mijn vorige tandarts behandelde mij standaard met de citoject. En dat ging perfect! Nu zijn wij verhuisd van Brabant naar Gelderland en overgestapt naar een tandarts in de buurt. Na een gesprek, uitleg etc zou het helemaal goed komen. Dus niet.... waardoor mijn vertrouwen helemaal weg is. Ik zoek een tandarts die verdooft met de citoject en dan is er niks a aan de hand. Maar die zijn schijnbaar moeilijk te vinden. Heb zo'n spijt dat ik ben weggegaan vanwege de afstand bij mijn vorige tandarts.... Maar hij neemt nu geen patiënten meer aan.
Wie kan mij adviseren?

Groet
Jea
MarcelD

Beste Jea 1967,

Mijn idee, bel de "citoject"tandarts op, leg de situatie uit.
Met een beetje goede wil, is er vast wel een gaatje te vinden.

Ik hoop dat mijn opmerkingen je verder helpen.
Laat je weten hoe het afloopt?
zo, 07/05/2020 - 07:06 Permalink
MarcelD

Als antwoord op door Jea1967

Oke,
Hoe nu verder?

-1 Je zou een kort mailtje kunnen maken waarin je je probleem en je hulpvraag omschrijft.
Dit dan rondsturen naar de praktijken in Druten.
-2 Vervolgens in een steeds grotere cirkel rondom Druten. bv. in Beuningen.
di, 07/07/2020 - 08:09 Permalink
Tandarts_Richa…

Ik begrijp uw goede ervaringen met een citoject. Als Tandarts heb ik juist minder goede ervaringen mee maar dat komt misschien door mij. Mijn cliënten vinden juist dat ik met de traditionele verdovings techniek goed verdoof. Zij voelen er meestal niets van. Heeft u dat al geprobeerd. Er zijn nieuwere technieken waarbij zelfs geen naalden aan te pas komen.Probeer idd een bel ronde. Met de vraag of die tandartsen niet een collega kennen die het wel doet.Probeer de tandheelkundig materiaal leveranciers. aan wie hebben zij de citoject geleverd.
za, 09/11/2021 - 20:12 Permalink