9 gaatjes vullen en 2 verstandskiezen trekken

Author:
Jessie1406
Posted:
vr, 05/08/2020 - 22:52
Hallo,

Ik ben 28 april voor het eerst in bijna 2 jaar naar de tandarts geweest, de lange periode is deels vanwege angst voor tandartsen, deels omdat ik 1 jaar in Schotland zat als Au Pair en daarna was ik zwanger en dacht dat er toch niets gedaan kon worden tijdens zwangerschap dus had dan ook geen zin om te gaan.

Bij de afspraak kwam ik erachter dat ik 11 gaatjes heb, 2 op mijn beide verstandskiezen boven (onder heb ik geen verstandskiezen) en 9 verdeeld door de rest van m'n mond. De tandarts heeft 4 mei de eerste 4 gaatjes gevuld en is van plan 12 mei 3 gaatjes te vullen, 18 mei nog 2 en 19 mei wil ze de verstandskiezen trekken (ze zijn helemaal door, dus afgezien van locatie niet moeilijk te trekken zegt de tandarts).
Dit vind ik allemaal "prima" (natuurlijk is tandarts nooit leuk maar het moet wel gebeuren) alleen ik merk dat de gaatjes in mijn verstandskiezen ineens heel snel veel erger worden en vroeg me dus af of het mogelijk is dat ze eerst die kiezen trekt op 12 mei en dan 18 en 19 mei de resterende gaatjes vult?

Ik hoop mijn verhaal duidelijk genoeg te hebben uitgelegd en dat ik binnenkort een antwoord krijg.
Alvast bedankt.
Jessie