ik wil mijn voortand laten trekken

Author:
martinmaxime
Posted:
do, 04/16/2020 - 17:16
hoi allemaal ik ben opzoek naar een tandarts die mijn voortand wilt trekken
mijn voortand is verder gezond naar mijn weten, Ik wil dit omdat ik echt super graag een neptand wil die ik uit kan doen,
een enkele uitneembare tandprothese (een plaatje) ik verglijk dit met iemand die een tattoo of piercing neemt

mijn tandarts wilt dit niet doen en dit frustreert mij enorm .... omdat andere mensen namelijk (wel hun oogbal kunnen laten tattooeren)

nou en als dit een van de wensen in mijn leven is dan vind ik dat ik die ook mag laten uitkomen .

het is voor mij van levensbelang dat ik een neptandje mag dragen die ik uit kan doen ik ben niet gelukkig als ik dit niet heb .

graag zou ik willen dat deze wens voor mij in vervulling mag gaan ..

groetjes maxim
vV

aangezien tandartsen een beroepseed afgelegd hebben zal je er geen een vinden die dit zal willen doen. Wellicht kan je iemand vragen hem met de nijptang te pakken. Doet dan wel pijn want geen verdoving, maar ja, als de wens zo sterk is is dat een kleinigheidje.
vr, 04/17/2020 - 09:18 Permalink
De Vliegende T…

Hoi Maxim,
Mag ik vragen hoe oud u bent ? Omdat u uiteindelijk toch een tand zal verliezen naarmate u ouder wordt. Daarna kunt u een neptand krijgen.


Maar, zonder dollen, als ik u was, zou ik het niet doen. Volgens mij is dit niet vergelijkbaar met een tattoo krijgen. Een tattoo is zoals een diamant op je tand zetten. U kunt altijd een tattoo laten verwijderen. Maar een gezonde tand/kies trekken is zoals een vinger wegsnijden. Uw tanden zijn een onderdeel van uw lichaam.
Helaas ben ik het met uw tandarts eens. Als u iets bijzonders wilt proberen, kunt u het beste een tand grillz (teeth grillz) dragen of een diamant op uw tand zetten.