ik wil mijn voortand laten trekken

Author:
martinmaxime
Posted:
do, 04/16/2020 - 17:16
hoi allemaal ik ben opzoek naar een tandarts die mijn voortand wilt trekken
mijn voortand is verder gezond naar mijn weten, Ik wil dit omdat ik echt super graag een neptand wil die ik uit kan doen,
een enkele uitneembare tandprothese (een plaatje) ik verglijk dit met iemand die een tattoo of piercing neemt

mijn tandarts wilt dit niet doen en dit frustreert mij enorm .... omdat andere mensen namelijk (wel hun oogbal kunnen laten tattooeren)

nou en als dit een van de wensen in mijn leven is dan vind ik dat ik die ook mag laten uitkomen .

het is voor mij van levensbelang dat ik een neptandje mag dragen die ik uit kan doen ik ben niet gelukkig als ik dit niet heb .

graag zou ik willen dat deze wens voor mij in vervulling mag gaan ..

groetjes maxim
vV

aangezien tandartsen een beroepseed afgelegd hebben zal je er geen een vinden die dit zal willen doen. Wellicht kan je iemand vragen hem met de nijptang te pakken. Doet dan wel pijn want geen verdoving, maar ja, als de wens zo sterk is is dat een kleinigheidje.
vr, 04/17/2020 - 09:18 Permalink
De Vliegende T…

Hoi Maxim,
Mag ik vragen hoe oud u bent ? Omdat u uiteindelijk toch een tand zal verliezen naarmate u ouder wordt. Daarna kunt u een neptand krijgen.


Maar, zonder dollen, als ik u was, zou ik het niet doen. Volgens mij is dit niet vergelijkbaar met een tattoo krijgen. Een tattoo is zoals een diamant op je tand zetten. U kunt altijd een tattoo laten verwijderen. Maar een gezonde tand/kies trekken is zoals een vinger wegsnijden. Uw tanden zijn een onderdeel van uw lichaam.
Helaas ben ik het met uw tandarts eens. Als u iets bijzonders wilt proberen, kunt u het beste een tand grillz (teeth grillz) dragen of een diamant op uw tand zetten.
Het ziet er mooi uit en ze zullen uw gezonde tand niet beschadigen. U kunt ook een nep prosthesis krijgen zonder een tand laten trekken.Ook zijn er "twinkel tanden", je kunt ernaar zoeken voor de foto's. Echter, het is niet uitneembaar, volgens mij.

Ik ben bang dat als u uw tand laten trekken, u er na een paar jaar spijt van kunt krijgen en dan zal de oplossing om deze tand te vervangen erg lastig en duur zijn. ( rond de 2000 euro). Bovendien kunt u er niet goed mee kauwen.
En alstublieft gebruik geen nijptang o.i.d omdat u uw kaakbot ernstig kan beschadigen.
Sterkte!
vr, 04/17/2020 - 16:08 Permalink
De Vliegende T…

Hoi Maxim,
Mag ik vragen hoe oud u bent ? Omdat u uiteindelijk toch een tand zal verliezen naarmate u ouder wordt. Daarna kunt u een neptand krijgen.


Maar, zonder dollen, als ik u was, zou ik het niet doen. Volgens mij is dit niet vergelijkbaar met een tattoo krijgen. Een tattoo is zoals een diamant op je tand zetten. U kunt altijd een tattoo laten verwijderen. Maar een gezonde tand/kies trekken is zoals een vinger wegsnijden. Uw tanden zijn een onderdeel van uw lichaam.
Helaas ben ik het met uw tandarts eens. Als u iets bijzonders wilt proberen, kunt u het beste een tand grillz (teeth grillz) dragen of een diamant op uw tand zetten.
Het ziet er mooi uit en ze zullen uw gezonde tand niet beschadigen. U kunt ook een nep prosthesis krijgen zonder een tand laten trekken.Ook zijn er "twinkel tanden", je kunt ernaar zoeken voor de foto's. Echter, het is niet uitneembaar, volgens mij.

Ik ben bang dat als u uw tand laten trekken, u er na een paar jaar spijt van kunt krijgen en dan zal de oplossing om deze tand te vervangen erg lastig en duur zijn. ( rond de 2000 euro). Bovendien kunt u er niet goed mee kauwen.
En alstublieft gebruik geen nijptang o.i.d omdat u uw kaakbot ernstig kan beschadigen.
Sterkte!
vr, 04/17/2020 - 17:03 Permalink
martinmaxime

Als antwoord op door De Vliegende T…

IK HEB DAT MET DIE GRILLZ AL LANG UIT GEPROBEERD EN DAT IS NIET WAT IK WIL IK HEB DEZE WENS AL ZO LANG ALS DAT IK KAN PRATEN

IK VIND DIT ECHT HEEL ERG DAT IK TELKENS MOET HOREN DAT IK ER SPIJT VAN GA KRIJGEN EN BLA BLA BLA IK WEET ECHT WEL WAT IK WIL HOOR .

WAAROM MAG IK MIJN EIGEN WENS NIET NORMAAL IN VERVULLING LATEN GAAN BIJ EEN TANDARTS OP EEN VEILIGE MANIER JULLIE PASSIE IS TOCH MENSEN BLIJ MAKEN MET JULLIE WERK OF NIET DAN ? OOK AL IS HET NIET GEBRUIKELIJK WIL DAT NIET ZEGGEN DAT IK HIER SPIJT VAN GA KRIJGEN IK HEB ER JUIST SPIJT VAN DAT IK AL VEEL TE LANG ROND LOOP MET EEN WENS DIE NIET UIT KOMT :(
vr, 04/17/2020 - 18:04 Permalink
kluun1985

Als antwoord op door De Vliegende T…

Hoi Maxim,
Mag ik vragen hoe oud u bent ? Omdat u uiteindelijk toch een tand zal verliezen naarmate u ouder wordt. Daarna kunt u een neptand krijgen.
Maar, zonder dollen, als ik u was, zou ik het niet doen. Volgens mij is dit niet vergelijkbaar met een tattoo krijgen. Een tattoo is zoals een diamant op je tand zetten. U kunt altijd een tattoo laten verwijderen. Maar een gezonde tand/kies trekken is zoals een vinger wegsnijden. Uw tanden zijn een onderdeel van uw lichaam.
Helaas ben ik het met uw tandarts eens. Als u iets bijzonders wilt proberen, kunt u het beste een tand grillz (teeth grillz) dragen of een diamant op uw tand zetten.
Het ziet er mooi uit en ze zullen uw gezonde tand niet beschadigen. U kunt ook een nep prosthesis krijgen zonder een tand laten trekken.Ook zijn er "twinkel tanden", je kunt ernaar zoeken voor de foto's. Echter, het is niet uitneembaar, volgens mij.
Ik ben bang dat als u uw tand laten trekken, u er na een paar jaar spijt van kunt krijgen en dan zal de oplossing om deze tand te vervangen erg lastig en duur zijn. ( rond de 2000 euro). Bovendien kunt u er niet goed mee kauwen.
En alstublieft gebruik geen nijptang o.i.d omdat u uw kaakbot ernstig kan beschadigen.
Sterkte!


Hoe bedoel je rond de 2000 euro? Een implantaat is de helft goedkoper lijkt me? Dat gezegd hebbende, ik dacht dat je een implantaaf binnen 3 tot 6 maanden moet nemen, als er een tand weg is? Over een paar jaaf zou een implantaat dus niet meer mogelijk zijn?
vr, 04/17/2020 - 23:13 Permalink
vV

Als antwoord op door kluun1985

<blockquote>Hoi Maxim,
Mag ik vragen hoe oud u bent ? Omdat u uiteindelijk toch een tand zal verliezen naarmate u ouder wordt. Daarna kunt u een neptand krijgen.
Maar, zonder dollen, als ik u was, zou ik het niet doen. Volgens mij is dit niet vergelijkbaar met een tattoo krijgen. Een tattoo is zoals een diamant op je tand zetten. U kunt altijd een tattoo laten verwijderen. Maar een gezonde tand/kies trekken is zoals een vinger wegsnijden. Uw tanden zijn een onderdeel van uw lichaam.
Helaas ben ik het met uw tandarts eens. Als u iets bijzonders wilt proberen, kunt u het beste een tand grillz (teeth grillz) dragen of een diamant op uw tand zetten.
Het ziet er mooi uit en ze zullen uw gezonde tand niet beschadigen. U kunt ook een nep prosthesis krijgen zonder een tand laten trekken.Ook zijn er "twinkel tanden", je kunt ernaar zoeken voor de foto's. Echter, het is niet uitneembaar, volgens mij.
Ik ben bang dat als u uw tand laten trekken, u er na een paar jaar spijt van kunt krijgen en dan zal de oplossing om deze tand te vervangen erg lastig en duur zijn. ( rond de 2000 euro). Bovendien kunt u er niet goed mee kauwen.
En alstublieft gebruik geen nijptang o.i.d omdat u uw kaakbot ernstig kan beschadigen.
Sterkte!</blockquote>
Hoe bedoel je rond de 2000 euro? Een implantaat is de helft goedkoper lijkt me? Dat gezegd hebbende, ik dacht dat je een implantaaf binnen 3 tot 6 maanden moet nemen, als er een tand weg is? Over een paar jaaf zou een implantaat dus niet meer mogelijk zijn?


een implantaat zelf kost geen 2000,-. maar je wilt er neem ik aan ook nog iets op. voortanden is esthetisch lastiger, dus de inschatting impantaat met kroon zet ik ook altijd op een 2000,-. valt vaak mee, maar dan nog steeds regio 1700-1800.
zo, 04/19/2020 - 10:28 Permalink
Lieneke

Als antwoord op door vV

Als ik je tandarts was had ik je naar de psycholoog verwezen. Er zijn ook mensen die hun been willen amputeren omdat ze vinden dat hun been niet bij hen hoort. Dit is ongeveer dezelfde strekking.
ma, 04/20/2020 - 10:38 Permalink