Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
Zelfstandig tandartsen gezocht voor deelname aan promotieonderzoek / Invloed van digitale marketing op tandartspraktijken | Tandarts.nl
2 berichten / 0 nieuw
Zelfstandig tandartsen gezocht voor deelname aan promotieonderzoek / Invloed van digitale marketing op tandartspraktijken
sjorsdevries
Laatst gezien: 3 maanden 2 uur geleden
door sjorsdevries vr, 04/10/2020 - 14:41

Beste mensen,

Voor mijn promotieonderzoek ben ik op zoek naar tandartsen die willen meewerken aan een kort interview (+/- 30 min) over de groei van digitale marketing en de impact die dit heeft op zelfstandig zorgondernemers / tandartsen. Ik probeer hiermee ik kaart te brengen in hoeverre een goede online aanwezigheid noodzakelijk is voor tandartsen bij het vinden en behouden van klanten.

Mijn onderzoek levert een concreet adviesrapport op wat tandartsen kunnen gebruiken bij het beter inzetten van digitale marketing in hun tandartspraktijk. Alle deelnemers krijgen dit rapport gratis.

Ben of ken jij een tandarts die geinteresseerd is? Ik kom heel graag met je in contact! Dit kan via een prive-bericht of een mail naar [email protected].

Met vriendelijke groet,
Sjors

Hoi, ik help praktijken met
afbeelding van Lieneke
Lieneke
Laatst gezien: 2 dagen 2 uur geleden
door Lieneke ma, 04/13/2020 - 13:46

Hoi, ik help praktijken met hun communicatie. Ik help 2 mondhygiene praktijken en 2 tandartspraktijken met content voor op hun socials...