Bult/Fistel? Bij zoontje van 4 jaar

Author:
Charise
Posted:
zo, 02/02/2020 - 14:30
Hallo,

Ik zag bij mijn zoontje van 4 ineens een soort fistel (als het dat is) op zijn tandvlees zitten. Ik herinner me ineens dat ik het een tijd terug ook al zag en dacht dat het een aft was. Dus verder niets mee gedaan omdat hij er geen last van heeft. Nu zit het er dus nog steeds en vraag me af of ik er iets mee moet?
Hij heeft 2 verkleurde voortanden. Hier is hij op gevallen toen hij 1,5 jaar oud was. Dus inmiddels al 3 jaar geleden. Zijn tanden waren toen terug het tandvlees in gegaan. Gelukkig weer gezakt en vastgegroeid. Maar nu verkleuren ze steeds meer en meer.
Hij word in april 5. Dus wisselen zal nog even duren. En dan is de vraag of er schade is aan zijn vaste gebit.

Maar goed voor nu is de vraag of ik iets moet met deze situatie.
Attach
Charise

Als antwoord op door vV

schade aan blijvend is nu niet meer te verhinderen. niet gezegd dat het er is, maar wat er nu is is er.
beide verkleurde Elementen moeten er wel uit denk ik, want dit is een fistel, dus een ontsteking.
wat was commentaar tandarts bij de laatste controles?

De laatste controle waren zijn tanden nog niet zo erg verkleurd. Toen zag je heel vaag een lichte verkleuring. Maar word echt steeds meer.
Ik ga morgen direct de tandarts bellen.
wo, 02/05/2020 - 17:29 Permalink