Ik weet het niet meer, jullie tips?

Author:
Vlag875
Posted:
vr, 11/15/2019 - 17:11
2 jaar geleden na t trekken van mijn achterste kies links onder kreeg ik klachten.
Pijn in wang, kaak en soms een vieze lucht en op een gegeven moment ging mijn mond amper open.
Tandarts(en) en kaakchirurg vonden geen oorzaak.
Vorig jaar de verstandskies erboven laten trekken en de kies naast de getrokken kies een halve wk behandeling laten ondergaan.
Toen werd ik echt beroerd lees dicht cq benauwd aan die linker kant.
Dit jaar zijn er bij een andere kaakchirurg 2 biopsies gedaan, links onder en boven waar de uitslag ontsteking uitkwam maar er was niks bijzonders te zien.
Bij mijn nieuwe tandarts sneuvelde de kies van de wk behandeling vanwege een ontsteking aan de andere wortelpunt. Dit besluit genomen omdat er een kroon op zat.
Dat was 5 aug en door de aanhoudende druk 2 ab kuren gehad.
Ruim een week geleden de kies ernaast aangepakt om de kroon te vervangen en hé daar zat een ontsteking‼️
En nu is er nog steeds geen echte verbetering.
Ik ben me continue bewust van mijn linkerkaak.
Een drukkend gevoel dat er regelmatig is en als dat gevoel er is lijkt mijn ademhaling moeilijk te gaan alsof er iets dicht drukt.
Ik denk nu toch aan een kaakabces of speekselsteen.
Overigens was de laatste wortelpuntontsteking niet op de foto te zien...
Gijsss089

enige tip die ik je kan geven is dat als reguliere tandarts / ziekenhuis je niet verder kan helpen te gaan zoeken naar alternatief, biologische tandartsen. Er zitten er redelijk wat in Nederland.. kunnen misschien ander inzicht geven. Liefst met moderne apparatuur. Verder zou ik het ook niet weten.. :( sterkte!
di, 01/21/2020 - 16:36 Permalink