Nieuwe verzekering - DSW AV-top?

Author:
GewoonJuul
Posted:
ma, 12/30/2019 - 12:13
Ik ben bezig met een nieuwe zorgverzekering uitzoeken, en ik kwam uit bij DSW AV-top. Ik ben daar eerder verzekerd geweest en was heel tevreden over de vergoedingen. Ze hebben ook geen medische selectie, voor mij wel zo fijn, gezien ik nogal eens wat heb. Maar er staan allemaal codes op de website die wel vergoed worden, en wat er dan niet vergoed wordt is ‘de rest’. Het ziet er goed uit maar die codes zeggen mij helemaal niks.

Ik heb bijv. in het nieuwe jaar een wortelkanaalbehandeling nodig bij de endodontoloog, met behulp van een microscoop. Wordt dat dan vergoed omdat het onder wortelkanaalbehandelingen valt of zit er nog een addertje onder het gras? Hier een overzicht van de vergoedingen: https://web.dsw.nl/Consumenten/Vergoedingen/Tandarts%20voor%20volwassen…

Ik belde de tandarts, maar de assistent die er was had geen idee en de andere assistent is er pas weer in het nieuwe jaar. De tandarts zelf was er ook niet dus ik kwam daar niet veel verder mee. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!