Heb ik een gaatje?

Author:
Rick18
Posted:
za, 11/09/2019 - 18:06
Ben afgelopen dinsdag naar de tandarts geweest voor controle. Hij zei dat hij niks kon vinden en dus is er ook geen behandelafspraak ingepland en hoef ik over een half jaar terug te komen.

Toch heb ik tot mijn schrik dit plekje kunnen ontdekken op mijn rechter onderkies . Ziet het eruit als een gaatje? Kan toch niet dat de tandarts dit over het hoofd zag? En binnen dinsdag en nu kan natuurlijk geen gaatje zijn ontstaan. Kortom heb ik toch wat stress kan iemand me helpen?
Attach
Rick18

Hoi vV,

Dank je wel voor je antwoord en excuses voor mijn late reactie. heb nooit een mail ontvangen van een reactie dacht ik maar hij is terecht gekomen in de spam map! Ik wil je wel graag even uitleggen wat ik dacht te zien. Ik zag namelijk dat zwarte puntje in mijn kies, en daardoor dacht ik dat dat een klein gaatje kon zijn. Ik dacht dat alle tanden helemaal mooi wit zouden moeten zijn.

Uiteraard had ik kunnen weten dat ik de tandarts kon vertrouwen aangezien er foto's waren genomen en hij heel verzekerd zei dat hij mijn gebit een half jaar met rust zou laten. Ik schoot alleen een beetje in de stress bij het zien van dat plekje. In ieder geval bedankt nu weet ik dat het niets is.

Groeten,

Rick
wo, 11/20/2019 - 23:11 Permalink