Caries achtergebleven na het vullen van twee gaatjes

Author:
Daisybloem.1
Posted:
di, 10/22/2019 - 00:47
Dag Allemaal,
Ik ben vorige maand naar de tandarts geweest. Voor het vullen van twee gaatjes. ZIe foto 1 Deze zaten net boven het tandvlees. En irriteerde me tandvlees. Toen ik thuis echter naar de plekken keek waar de gaatjes hadden gezeten zag ik tot me grote schrik nog steeds caries. ZIe foto 2 Ook voelt me tandvlees nog steeds niet goed aan. Is nog steeds geirriteerd. En heb ik last van die plek waar nog caries zit. Nu mijn vraag, is de tandarts niet verplicht om alles te verwijderen. En is dit nalatigheid. En kan ik dit nog laten herstellen zonder te betalen. Want ik heb al betaald om deze gaatjes te laten behandelen. Dus valt dit nog onder garantie? Ik wil graag het gesprek met mijn tandarts aan gaan. Maar ben bang dat hij zegt dat het geen gaatje is. Dit ook omdat ik ook een gat in mijn verstandskies heb. Zie foto 3 Waar hij ook van zegt dat het geen gaatje is. En hij die dus niet wil behandelen. Ik zal foto's van de verstandskies een de gaatjes bijvoegen. Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik voel me behoorlijk machteloos.

Vriendelijke groet,
Daisy.
Attach
Daisybloem.1

Als antwoord op door Lieneke

Dag Lieneke,