Binnenkort naar de tandarts? Gebruik de groene button "Vraag een afspraak aan" op de pagina van de tandartspraktijk op deze site waarmee u een afspraak wilt maken. Snel, makkelijk en zonder wachttijd, de tandarts belt u zo snel mogelijk.
Opbouw Plakbrug: V-codes en M-codes gedeclareerd, maar geen R-codes - toegestaan? | Page 2 | Tandarts.nl
15 berichten / 0 nieuw
Pagina 2 van 2
nu word ik heel nieuwsgierig.
vV
Laatst gezien: 1 dag 5 uur geleden
door vV di, 10/15/2019 - 08:19
(Reply to #11)

C13 OF V40, allebei kan niet . er zijn maar een paar codes die samen met een C13 mogen, en dat zijn fotos en verdoving.

vV
Laatst gezien: 1 dag 5 uur geleden
door vV di, 10/15/2019 - 09:27
(Reply to #12)

ik heb het niet zo hoog op met ""collegae"' die het met de regels niet zo nauw nemen. Ik ben op heel veel punten ook niet blij met de tariefstructuur en tariefstellingen. Maar dat is een discussie die voer je in Den Haag, niet over de rug van een individuele patient. En wellicht nog selectief ook want een dergelijke declaratie wordt door een zorgverzekeraar bij indienen op een AV deels afgewezen.

Herman Br.
Laatst gezien: 9 maanden 4 uur geleden
door Herman Br. di, 10/15/2019 - 11:20
(Reply to #13)

C13 OF V40, allebei kan niet . er zijn maar een paar codes die samen met een C13 mogen, en dat zijn fotos en verdoving.

Dankje vV, duidelijk

Herman Br.
Laatst gezien: 9 maanden 4 uur geleden
door Herman Br. di, 10/15/2019 - 11:38
(Reply to #14)

ik heb het niet zo hoog op met ""collegae"' die het met de regels niet zo nauw nemen. Ik ben op heel veel punten ook niet blij met de tariefstructuur en tariefstellingen. Maar dat is een discussie die voer je in Den Haag, niet over de rug van een individuele patient. En wellicht nog selectief ook want een dergelijke declaratie wordt door een zorgverzekeraar bij indienen op een AV deels afgewezen.

Ja, we moeten allemaal maar roeien met de riemen die we vanuit Den Haag toegereikt krijgen, en eventuele discussies inderdaad daar dan voeren....

Mijn ogen zijn nu wel flink geopend wat mijn eigen (ex) tandarts betreft, bedankt daarvoor vV.

Misschien vind ik het nu niet meer zo vreemd dat mijn (ex) tandarts zo muisstil is en blijft.... die zal dan toch wel een beetje op hete kolen zitten, en niet zo heel blij zijn met mijn aanhoudend aandringen op antwoorden en uitleg, en nu in mijn laatste reactie ook verwijzing naar mogelijk wat oneigenlijk-gebruikte NZA codes hier en daar, en mijn opmerkingen over eventueel voorleggen aan een geschillencommissie.

Ik zal u op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen,
met vriendelijke groet,

Herman

Pagina 2 van 2