Uitzakkend tandvlees (niet terugtrekkend)

Author:
David-G
Posted:
za, 10/12/2019 - 17:04
Hallo, sinds een paar weken heb ik tandvlees bij mijn boven gebit wat naar beneden zakt. Het is begonnen met 1 en het zijn er nu 2. Het is een soort los flapje wat aan een draadje zit. Het is niet ontstoken. Mijn mondhygiënist wist niet wat het was en heeft me geadviseerd naar de tandarts te gaan. Ik heb geen pijnklachten en kan daardoor pas over 2 weken terecht. Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar wat het kan zijn. Heeft iemand enig idee? Heb een fotootje in de bijlage toegevoegd. Alvast bedankt!
Attach
vV

kan het zijn dat je medicijnen tegen epilepsie gebruikt? sommigen kunnen tandvleeswoekering als bijwerking hebben.
Het si wel verstandig het weg te laten halen (vrij beperkte ingreep) want het is lastiger schoonhouden zo.
ma, 10/14/2019 - 10:27 Permalink
David-G

Als antwoord op door Lieneke

Hoi bedankt voor het meedenken. Ik ben niet zwanger (ben een man). Ik gebruik wel medicijnen. Lyrica, zopiclon, quetiaoine, diazepam, setraline en Tramadol. Ik ben hiermee naar de huisarts en apotheek geweest en daar hebben ze deze bijwerking bij mijn medicijnen niet kunnen vinden.
ma, 10/21/2019 - 13:11 Permalink