Kunstgebit

Author:
@Miranda
Posted:
za, 10/05/2019 - 14:12
Beste mensen,

Het is nu bijna een feit....ik zal een kunstgebit moeten nemen. Ik zoek mensen die hier positieve ervaringen mee hebben. En zal graag willen weten hoe lang het duurt eer je er aan gewend bent en er geen last meer van hebt.
Mijn gebit nu is heel slecht...mis vele kiezen en mijn voortanden en tanden staan best wel scheef. Is dit met een kunstgebit op te lossen?


Bedankt alvast.
AxelP

Hi Miranda,

Ik heb sinds woensdag een kunstgebit - boven en onder. Ik kan je dus nog niet heel erg veel vertellen over hoelang het duurt totdat je er aan gewend bent en er geen last meer van hebt. Tot nu toe valt het me alles mee, ik slik nog pijnstillers maar de pijn wordt geleidelijk minder, het vreemde gevoel in m'n mond neemt stukje bij beetje af. Her wennen en geen last meer er van hebben is voor iedereen verschillend. Als het interessant vindt kan ik mijn ervaringen de eerste dagen, weken met je blijven delen.

Mijn gebit was trouwens ook heel slecht - ik had alles nog wel maar het waren voornamelijk stompjes welke regelmatig het slachtoffer waren van infecties. Heb je al met je tandarts erover gesproken?
za, 10/05/2019 - 15:57 Permalink