Tandpasta fabrieken?

Author:
idv01
Posted:
di, 08/03/2010 - 11:08
Hej!

Ik ben woonachtig in Zweden en heb van de tandarts een vraag gekregen over fabrieken in Nederland die tandpasta's voor derden afvullen, maar ook ontwikkelen. Ik heb al ruim een uur zitten googlen, maar ik kan niets vinden. Weet een van jullie misschien waar ik dit kan vinden?

Alvast bedankt, ook namens mijn tandarts!
Irene
alpifresh

Leuke vraag, weer eens wat anders dan normaal.

Of er echte tandpastafabrieken zijn in Nederland waar de tubes gevuld worden, weet ik niet.
En of er hier laboratoria zijn die zich bezighouden met tandpasta, dat weet ik natuurlijk ook niet.
Maar er zijn tandpastamerken in Nederland die hier een vestigingsadres hebben. Je kunt hen vragen of ze geïnteresseerd zijn in het ontwikkelen van een nieuwe tandpasta. En dan hoor je wel of dat in Nederland kan gebeuren, of in India, of in China, of in....

De websites heb ik gevonden door op de consumentenpagina's van die merken, te zoeken naar het overkoepelende bedrijf (in de kleine lettertjes helemaal onderaan).
di, 08/03/2010 - 13:51 Permalink
Illuminus

Private label fabrikanten lopen over het algemeen niet te koop wie, wat en vooral voor wie produceert.

Tijdje terug was er zelfs een beurs in de rai van deze fabrikanten, mocht niet gefilmd worden, laat staan dat er consumenten de beursvloer mochten betreden.

Grote merkfabrikanten zouden geinteresseerd kunnen zijn in een product, maar die kans is klein omdat het dan wel iets heel revolutionairs zal moeten zijn om het onder eigen vlag op de markt te brengen en onder private label is de omzet te klein om het te produceren.

Ik weet van 1 tandarts in nederland dat hij een eigen range tandpasta en aanverwante artikelen op de markt brengt, dus het kan wel......

Dit is een private labelfabrikant....wellicht kunnen zij je verder helpen als ze het al niet zelf kunnen maken/ontwikkelen.

succes
di, 08/03/2010 - 14:38 Permalink
K. Burgers

Als antwoord op door vV

waarom blijven die oude topics naar boven komen????


Op dit moment zijn we een aantal 'dode' links aan het verwijderen of herstellen om een topic interessant te houden. Op die manier kunnen wij mensen naar goede websites blijven verwijzen.

Helaas komen daardoor soms oude topics naar boven. Wij verwachten dat we deze klus vandaag kunnen afronden. Excuus voor het ongemak.
wo, 10/02/2019 - 10:44 Permalink