Extractie met sedatie

Author:
lisa37
Posted:
wo, 08/14/2019 - 19:05
Naar een leven met vele behandelingen kosten en opgebouwde angst gaat er nu wat veranderen. Op 18 september worden bij mij de overgebleven 12 tanden getrokken bij de kaakchirurg onder sedatie. Let wel er zijn 2 etsbruggen en 4 tanden afgeslepen tot tandvlees....dus veel complexe extracties...
Ik vind nu al spannend. Mag helaas geen oxazepam van te voren ivm sedatie. Bang wat ik kan verwachten. Kan nog vragen stellen aan degene die me belt ivm screening...heb keer nabloeding gehad en ben toen flauwgevallen....
ben ik na de tijd bont en blauw? Hoeveel pijn heb ik erna?
Hoe zal mijn kunstgebit staan? Etc....
Zijn er mensen die dit ook hebben gedaan en hoe ging het bij jullie?
Laat me weten wat jullie ervaring is..thanks....
lisa37

Ik ven gisteren naar ziekenhuis geweest en alles is eruit en gebit erin.het is me 100% meegevallen.het gebit staat erg mooi.
Wel wat napijn nu....ondergebit zit erg los die heb ik er gisteren al even uit gehad en schoon gespoeld. Vanmiddag mag ik boven er ook even uithalen en dan spoelen.maar ik ben zo aan het kwijlen en soms is het dan nog ietsje rood.
Goed pijnstillers nemen.vrijdag voor na controle naar mijn eigen tandarts. Gisteren pap soep gegeten ging allemaal goed.. foto is vd oude situatie met frame uit en de nieuwe
Attach
do, 09/19/2019 - 06:51 Permalink